Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CULTURE AND AGENCY Margaret Archer

26-09-2014, 3:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 227.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4551993968
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 26-09-2014 03:22:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58695, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28279, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05432, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15644, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99845, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58695, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28279, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05432, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15644, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99845

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Culture and Agency: The Place of Culture in Social Theory

CULTURE AND AGENCY Margaret Archer

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Margaret Archer
Language: English
Publisher: Cambridge University Press
Publication Date: 26 Sep 1996
Dimensions: 2.2 x 15 x 22.5 cm
Format: Paperback
Pages: 384
Condition: NEW
Product_ID: A5B[zasłonięte]15644

 

 

Margaret Archer's Culture and Agency was first published in 1988, and proved a seminal contribution to social theory and the case for the role of culture in sociological thought. Described in Sociological Review as 'a timely and sophisticated treatment', the book showed that the 'problems' of culture and agency, on the one hand, and structure and agency, on the other, could be solved using the same analytical framework. In this revised edition of Culture and Agency, Margaret Archer contextualises her argument in 1990s cultural sociology and links it explicitly to her latest book, Realist Social Theory: The Morphogenetic Approach (Cambridge University Press, 1995).

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE REFLEXIVE IMPERATIVE IN LATE MODERNITY Archer

 DISTINCTION Pierre Bourdieu

 REALIST SOCIAL THEORY: THE MORPHOGENETIC APPROACH

 STRUCTURE, AGENCY AND THE INTERNAL CONVERSATION

 MAKING OUR WAY THROUGH THE WORLD Margaret Archer

 BEING HUMAN: THE PROBLEM OF AGENCY Margaret Archer