Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CUDA w przykładach. Wprowadzenie do ogólnego

14-08-2014, 11:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 4425245934
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 2   
Koniec: 14-08-2014 11:37:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
CAD/CAM
»
DTP
»
Gry
»
Hacking
»
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Okładka książki

Tytuł oryginału: CUDA by Example: An Introduction to General-Purpose GPU Programming

Autorzy: Jason Sanders, Edward Kandrot

Rok wydania: 2012

Stron: 232

Tłumaczenie: Łukasz Piwko

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3817-8

Format: 168x237

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Książka ta jest obowiązkową pozycją dla wszystkich programistów pracujących z systemami zawierającymi akceleratory.
Ze wstępu autorstwa Jacka Dongarry’ego,
Uniwersytet Tennessee i Oak Ridge National Laboratory

Od astrofizyki i chemii, przez biologię obliczeniową, aż po analizę sejsmiczną i rekonstrukcję obrazu w tomografii komputerowej - architektura CUDA została entuzjastycznie przyjęta przez środowiska naukowe i akademickie. Znalazła też zastosowanie w wielu strategicznych gałęziach gospodarki i stała się niezwykłym ułatwieniem dla twórców programów równoległych, którym pozwoliła na wykorzystanie olbrzymiej mocy procesorów GPU do budowy ekstremalnie wydajnych aplikacji. Oto podręcznik napisany przez członków zespołu tworzących architekturę CUDA. Stanowi on wyczerpujące wprowadzenie w świat programowania najnowszych akceleratorów o dużych możliwościach przetwarzania równoległego. Oparty na licznych przykładach, zilustrowany fragmentami przydatnego kodu przewodnik zawiera pełny opis tej platformy, wprowadzenie do języka CUDA C oraz szczegółowy opis wszystkich kluczowych technik pracy z tą niezwykłą architekturą.

  • Programowanie równoległe
  • Współpraca wątków
  • Pamięć stała i zdarzenia
  • Pamięć teksturowa
  • Interoperacyjność grafiki
  • Operacje atomowe
  • Strumienie
  • CUDA C na wielu procesorach GPU
  • Operacje atomowe dla zaawansowanych
  • Dodatkowe zasoby CUDA

Opanuj język CUDA C i pisz programy wyróżniające się niezwykłą wydajnością!


Jason Sanders jest starszym programistą w zespole ds. platformy CUDA w firmie NVIDIA. Brał udział w pracach nad pierwszymi wersjami oprogramowania systemowego CUDA. Ma także ma swój wkład w specyfikację OpenCL 1.0. Zanim rozpoczął pracę w NVIDIA, pracował dla firm ATI Technologies, Apple oraz Novell.

Edward Kandrot jest starszym programistą w zespole ds. algorytmów CUDA w firmie NVIDIA. Przedtem pracował nad wydajnością programów takich firm, jak Adobe, Microsoft, Google czy Autodesk.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 helion_programowanie programowanie, oprogramowanie, c++, kod, programista, dane, interfejs, programowanie obiektowe, aplikacja, java, architektura, python, kod źródłowy, serwer, procedury, analiza, skrypty, testowanie, języki programowania, kurs, książka, podręcznik, tutorial