Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CRUNCH GTI GŁOŚNIKI Dacia Logan MCV Duster Sandero

02-07-2015, 6:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 259 zł     
Użytkownik GLOSNIKI_LODZ
numer aukcji: 5414503598
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 6   
Koniec: 02-07-2015 07:04:56

Dodatkowe informacje:
Konstrukcja: Dwudrożne
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CRUNCH GTI 5.2C + AG-17

2-DROŻNY SYSTEM GŁOŚNIKÓW

AMERYKAŃSKIEJ FIRMY CRUNCH

 

ZASTOSOWANIE:

BMW 3 E30 (1[zasłonięte]982-19) Limousine/ Touring/ Coupe/ Cabrio z przodu przy nogach

BMW 3 E36 (1[zasłonięte]990-19) przód

BMW 3 E36 Cabriolet (1[zasłonięte]994-19) przód

BMW 3 E36 Compact (1[zasłonięte]994-20) przód

BMW 3 E36 Coupe (1[zasłonięte]992-19) przód

BMW 3 E36 Touring (1[zasłonięte]995-19) przód

BMW 3 E46 (2[zasłonięte]000-20) drzwi przód

BMW 3 E46 (2[zasłonięte]000-20) Touring drzwi przód

BMW 5 E34 Limousine / Touring / Coupe / Cabrio (1[zasłonięte]987-19) przód i tylna półka

BMW 5 E39 (1[zasłonięte]995-20) Limousine drzwi przód i tylna półka

BMW 5 E39 Touring (1[zasłonięte]995-20) przód i podsufitówka z tyłu

BMW 7 E32 wszystkie modele przód

BMW 7 E38 (1[zasłonięte]994-20) drzwi przód tylna półka

BMW 8 E31 wszystkie modele przód

BMW Z3 (1[zasłonięte]996-20) montaż przód przy nogach

BMW Z3 Coupe (1998->) montaż przód przy nogach

 

Citroen AX 130mm przednie i tylne drzwi

Citroen BX + BX Break 130mm przednie i tylne drzwi

Citroen CX + CX Break 130mm przednie i tylne drzwi

Citroen C1 2005-> 130mm tylne drzwi

Citroen C2 2005-> 130mm tylne drzwi

Citroen C3 (3 drzwiowy) 130mm tylne panele boczne

Citroen ZX 130mm przednie i tylne drzwi

Citroen Xantia + Xantia Break 130mm drzwi tył

 

Renault Laguna 2 2001-[zasłonięte] 20070mm drzwi przód i tył

Renault Laguna 3 2007-> 130mm + dystanse drzwi przód *

Renault Clio 2 1998-[zasłonięte] 20050mm drzwi przód i tył

Renault Clio 3 2005- 130mm drzwi przód i tył

Renault Thalia drzwi przód

Renault Megane Grand Tour 130mm drzwi przód i tył

Renault Megane Break 130mm drzwi tył

Renault Master 2 2[zasłonięte]003-20 drzwi przód


Dacia Logan 2005-> drzwi przód i tylna półka

Dacia Logan MCV 2007-> drzwi przód i tył

Dacia Duster 2010-> drzwi przód i tył

Dacia Sandero 2008 drzwi przód i tył

 

Skoda Octavia 1 HB tył półka

 

i inne samochody z miejscem montażu 130 mm.


Parametry:

Typ głośnika: odseparowany zestaw dwudrożny ze zwrotnicą

Średnica głośnika niskotonowego: 130 mm

Zawieszenie głośnika niskotonowego: guma butylowa

Membrana: biała PP

Moc RMS: 80 Wat

Moc maksymalna: 160 Wat

Efektywność: 93dB

Głośnik wysokotonowy: jedwabna kopułka 25 mm

Impedancja: 4 Ohm

Głębokość montażowa: 54 mm

Średnica otworu montażowego: 115 mm

Zwrotnica dwudrożna 12dB/oktawę

 

Inne właściwości: regulacja poziomu głośnika wysokotonowego


W komplecie znajdują się:

głośniki basowe 2 szt.

głośniki sopranowe 2 szt.

zwrotnice 2 szt.

maskownice 2 szt

maskownice 2 szt.

pudełko 1 szt.

karta gwarancyjna 24mce 

paragon lub fvat 

 

Jeżeli Crunch nie kojarzy się Państwu tak jak Pioneer, Magnat, JBL to nic dziwnego. To nie jest marketowy głośnik dla wszystkich. Crunch to amerykańska marka, znana na rynku amerykańskim i niemieckim. To audiofilskie brzmienie, którego nie uświadczycie z żadnego marketowego budżetowego głośnika. W czasach kiedy wszystkie europejskie marki zanim coś zrobią to 10 razy zapytają księgowej o koszty, dla prawdziwych znawców i miłośników starego dobrego soczystego brzmienia, nasyconego prawdziwym dynamicznym basem i sopranem Crunch to doskonała alternatywa. Kto się nie godzi na tanie budżetowe brzmienie ale szuka prawdziwej muzyki nasyconej czystym detalicznym sopranem powinien sobie kupić głośniki właśnie tej marki. Cena nie jest kosmiczna zważywszy że macie Państwo przed sobą produkt z górnej półki, który spełni Wasze oczekiwania i zaskoczy znajomych. Będziecie mogli pochwalić się znajomym, że macie prawdziwe głośniki ze Stanów a nie z Hipermarketu.

 

CRUNCH GTI 5.2C

Najnowsza linia głośników CRUNCH serii GTI to na wskroś nowoczesna konstrukcja. Konstruktorzy zdecydowali się na zbudowanie nowej linii głośników w oparciu o najnowsze materiały eliminując przestarzałe technologieMembrana głośnika basowego wykonana została z ciśnieniowo formowanego polipropylenu bez odrobiny celulozy. Ultralekka polipropylenowa membrana na dużym miękkim zawieszeniu z gumy pozwala na uzyskanie dużych wychyleń, przy niewielkiej mocy. Skonstruowany w ten sposób głośnik ma bardzo wysoką efektywność, gra bardzo głośno i dynamicznie przy małej mocy. Można go zatem stosować do pracy pod samym radiem samochodowymKonstruktorzy Crunch do super głośnika basowego dołożyli doskonały elektrodynamiczny głośnik wysokotonowy z jedwabną kopułką i z magnesem neodymowym. Średnica jedwabnej kopułki ma 25mm i jest to głośnik, który ze względu na jakość jego brzmienia można by śmiało zastosować w kolumnie domowej wysokiej klasy. Doskonały głośnik średnioniskotonowy z bardzo dobrą jedwabną kopUłką łączy zwrotnica drugiego rzędu 12dB/Okt. Zwrotnicy dobranej z tak dobrych elementów w zestawie głośnikowym w takiej cenie to ja jeszcze nie widziałem. Cewki powietrzne, kondensatory MKT, to elementy używane do budowy zwrotnic ale w zestawach głośnikowych powyżej 500-700zł. Tutaj albo producent się pomylił, albo mamy do czynienia z doskonałym systemem audio zbudowanym z naprawdę wybranych, doskonałej jakości komponentówBrzmienie całego zestawu można opisać najprościej - doskonałe, zbilansowane, klarowne i detaliczne. Jest dynamika, bas, jest scena muzyczna. Dźwięk jest lekki, słychać szczegóły. Przy małej mocy słychać wszystkie detale, przy większej mocy aż noga sama chodzi. Aż miło posłuchać. Słychać że mamy do czynienia z zestawem głośnikowym klasy wyższej, że nie jest to najniższa linia, ale produkt klasy premium. Nie ma co porównywać do tanich linii budżetowych Magnata czy Hertza - nie ta klasa produktu. Kto chce niedrogo ale dobrze nagłośnić swoje auto - gorąco polecam.