CRUNCH GTI 5.2C (SAME WOOFERY BEZ TW I ZWROTNIC) + AG-17
ZASTOSOWANIE:
BMW 3 E30 (1[zasłonięte]982-19) Limousine/ Touring/ Coupe/ Cabrio z przodu przy nogach
BMW 3 E36 (1[zasłonięte]990-19) przód
BMW 3 E36 Cabriolet (1[zasłonięte]994-19) przód
BMW 3 E36 Compact (1[zasłonięte]994-20) przód
BMW 3 E36 Coupe (1[zasłonięte]992-19) przód
BMW 3 E36 Touring (1[zasłonięte]995-19) przód
BMW 3 E46 (2[zasłonięte]000-20) drzwi przód
BMW 3 E46 (2[zasłonięte]000-20) Touring drzwi przód
BMW 5 E34 Limousine / Touring / Coupe / Cabrio (1[zasłonięte]987-19) przód i tylna półka
BMW 5 E39 (1[zasłonięte]995-20) Limousine drzwi przód i tylna półka
BMW 5 E39 Touring (1[zasłonięte]995-20) przód i podsufitówka z tyłu
BMW 7 E32 wszystkie modele przód
BMW 7 E38 (1[zasłonięte]994-20) drzwi przód tylna półka
BMW 8 E31 wszystkie modele przód
BMW Z3 (1[zasłonięte]996-20) montaż przód przy nogach
BMW Z3 Coupe (1998->) montaż przód przy nogach
Citroen AX 130mm przednie i tylne drzwi
Citroen BX + BX Break 130mm przednie i tylne drzwi
Citroen CX + CX Break 130mm przednie i tylne drzwi
Citroen C1 2005-> 130mm tylne drzwi
Citroen C2 2005-> 130mm tylne drzwi
Citroen C3 (3 drzwiowy) 130mm tylne panele boczne
Citroen ZX 130mm przednie i tylne drzwi
Citroen Xantia + Xantia Break 130mm drzwi tył
Renault Laguna 2 2001-[zasłonięte] 20070mm drzwi przód i tył
Renault Laguna 3 2007-> 130mm + dystanse drzwi przód *
Renault Clio 2 1998-[zasłonięte] 20050mm drzwi przód i tył
Renault Clio 3 2005- 130mm drzwi przód i tył
Renault Thalia drzwi przód
Renault Megane Grand Tour 130mm drzwi przód i tył
Renault Megane Break 130mm drzwi tył
Renault Master 2 2[zasłonięte]003-20 drzwi przód
Dacia Logan 2005-> drzwi przód i tylna półka
Dacia Logan MCV 2007-> drzwi przód i tył
Dacia Duster 2010-> drzwi przód i tył
Dacia Sandero 2008 drzwi przód i tył
Skoda Octavia 1 HB tył półka
i inne samochody z miejscem montażu 130 mm.
Parametry:
Typ głośnika: głośniki basowe
Średnica głośnika niskotonowego: 130 mm
Zawieszenie głośnika niskotonowego: guma butylowa
Membrana: biała PP
Moc RMS: 80 Wat
Moc maksymalna: 160 Wat
Efektywność: 93dB
Impedancja: 4 Ohm
Głębokość montażowa: 54 mm
Średnica otworu montażowego: 115 mm
W komplecie znajdują się:
głośniki basowe 2 szt.
maskownice 2 szt.
pudełko 1 szt.
karta gwarancyjna 24mce
paragon lub fvat
Jeżeli Crunch nie kojarzy się Państwu tak jak Pioneer, Magnat, JBL to nic dziwnego. To nie jest marketowy głośnik dla wszystkich. Crunch to amerykańska marka, znana na rynku amerykańskim i niemieckim. To audiofilskie brzmienie, którego nie uświadczycie z żadnego marketowego budżetowego głośnika. W czasach kiedy wszystkie europejskie marki zanim coś zrobią to 10 razy zapytają księgowej o koszty, dla prawdziwych znawców i miłośników starego dobrego soczystego brzmienia, nasyconego prawdziwym dynamicznym basem i sopranem Crunch to doskonała alternatywa. Kto się nie godzi na tanie budżetowe brzmienie ale szuka prawdziwej muzyki nasyconej czystym detalicznym sopranem powinien sobie kupić głośniki właśnie tej marki. Cena nie jest kosmiczna zważywszy że macie Państwo przed sobą produkt z górnej półki, który spełni Wasze oczekiwania i zaskoczy znajomych. Będziecie mogli pochwalić się znajomym, że macie prawdziwe głośniki ze Stanów a nie z Hipermarketu.
CRUNCH GTI 5.2W
Najnowsza linia głośników CRUNCH serii GTI to na wskroś nowoczesna konstrukcja. Konstruktorzy zdecydowali się na zbudowanie nowej linii głośników w oparciu o najnowsze materiały eliminując przestarzałe technologie. Membrana głośnika basowego wykonana została z ciśnieniowo formowanego polipropylenu bez odrobiny celulozy. Ultralekka polipropylenowa membrana na dużym miękkim zawieszeniu z gumy pozwala na uzyskanie dużych wychyleń, przy niewielkiej mocy. Skonstruowany w ten sposób głośnik ma bardzo wysoką efektywność, gra bardzo głośno i dynamicznie przy małej mocy. Można go zatem stosować do pracy pod samym radiem samochodowym. Brzmienie głośników można opisać najprościej - doskonałe, zbilansowane, klarowne i detaliczne. Jest dynamika, bas, jest scena muzyczna. Dźwięk jest lekki, słychać szczegóły. Przy małej mocy słychać wszystkie detale, przy większej mocy aż noga sama chodzi. Aż miło posłuchać. Słychać że mamy do czynienia z zestawem głośnikowym klasy wyższej, że nie jest to najniższa linia, ale produkt klasy premium. Nie ma co porównywać do tanich linii budżetowych Magnata czy Hertza - nie ta klasa produktu. Kto chce niedrogo ale dobrze nagłośnić swoje auto - gorąco polecam.