Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CROWDSOURCING JAK ANGAŻOWAĆ KONSUMENTÓW ŚWIAT MAR

19-05-2014, 0:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 31.45 zł     
Użytkownik plusplusmediator
numer aukcji: 4166826333
Miejscowość Szczecin
Zostało sztuk: 8    Wyświetleń: 3   
Koniec: 19-05-2014 00:51:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mediatorplus
ul.Gierczak 32/134
70-821 Szczecin
NIP 504[zasłonięte]0530
Regon 811[zasłonięte]235

gg: 15[zasłonięte]226
telefon:[zasłonięte]91818
[zasłonięte]@gmail.com

1.Payu allegro
2.Ing bank
41 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5590091 [zasłonięte] 059644
3.Pobranie pocztowe


Naszym priorytetem jest jak najszybsze i bezpieczne dostarczenie do Ciebie towaru.
Koszty przesyłki zależą od wybranej formy płatności.
NIE OFERUJEMY MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO! TYLKO WYSYŁKA!!!
WYSYŁAMY TYLKO NA AKTUALNY ADRES PODANY W DANYCH NA ALLEGRO ("DANE DO WYSYŁKI" )
Warunki transakcji:
1. Nie wycofuję ofert
2. W razie innego adresu do wysyłki niż ten z Allegro proszę o prawidłowe wypełnienie formularza i poinformowanie mnie o tym, gdy takowego nie otrzymam wysyłam na adres podany przez Allegro.
3. Na wpłatę czekam 7 dni, później wysyłam przez Allegro formularz przypomnienia, w razie braku odpowiedzi występuję do Allegro o zwrot prowizji po jej otrzymaniu wystawiam negatywa
4. Wysyłam przesyłki w czasie określonym na aukcjach.Informuję o tym w dodatkowym liście.
5. Przy zakupie większej ilości niż jeden koszty wysyłki proszę powiększyć o 1 złoty za każdą następną
6. W razie jakichkolwiek problemów., proszę o maila, odpowiem.
7. Komentarz wystawiam po otrzymaniu komentarza od Kupującego
8. NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ZAGUBIONE PRZESYŁKI WYSŁANE
LISTEM EKONOMICZNYM I PRIORYTETOWYM
PRZESYŁKI TE SĄ NIEREJESTROWANE I NIE MA MOŻLIWOŚCI ICH REKLAMACJI !!!
Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciuo mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich... konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynymdawcą " komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i... nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.


Wydawnictwo: One Press
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-6328-6
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 184
Format: 14 x 21 cm



Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

panel aukcji

`