Crosso to producent profesjonalnych w pełni wodoodpornych sakw rowerowych. Jest to polska firma ciesząca się uznaniem podróżników i wielbicieli wypraw rowerowych na całym świecie. Sakwy rowerowe Crosso doskonale sprawdzają się podczas długich wypraw rowerowych jak i krótkich przejażdżek w mieście. Zastosowane materiały, zgrzewane szwy oraz rolowana konstrukcja zamknięcia dają gwarancję bezpieczeństwa Twojego pakunku.
Sakwy crosso charakteryzuje trwałość, funkcjonalność, wodoszczeloność oraz niska cena.
Sakwy Dry – niska cena i waga.
Dry są stworzone do użytku tam, gdzie woda jest dominującym żywiołem.
Niestraszne im ulewy, ani przeprawy przez rwące potoki.
Obustronnie powlekany materiał Securo 680 nie tylko nie przepuszcza wody, ale jej w ogóle nie absorbuje!
Panele sakwy są zgrzewane, dzięki czemu nie ma problemu z przeciekaniem na szwach, bo ich po prostu nie ma.
Dodatkowe atuty serii Dry to atrakcyjna cena, niska waga i bardzo duża pojemność.
Suchy śpiwór to podstawa !
Materiał: Polymar 650/Plastel 620/Selcor 480
Pojemność: W skład zestawu wchodzą dwie sakwy, każda o pojemności 30L (razem 60L)
Waga kompletu: 1650g (kpl.)
Gwarancja: 24 miesiące
Konstrukcja:
- Pojemna komora główna,
- Usztywnienie od strony koła niełamliwą płytą polipropylenową gr. 3 mm z pamięcią kształtu,
- Szwy precyzyjnie zgrzewane, całkowicie wodoodporne,
- Szczelne rolowane zamknięcie,
- Nylonowe, niełamliwe klamry,
- Elementy odblaskowe widoczne nawet z 600 metrów,
- Wygodny uchwyt do przenoszenia,
- Okucia (haki) stalowe, podwójnie cynkowane, gr. 2 mm,
- Sprawdzony system nośny .
Wymiary:
- Szerokość podstawy - 27 cm,
- Szerokość - 38 cm,
- Wysokość po trzykrotnym zrolowaniu - 42 cm,
- Grubość - 16 cm,
- Minimalna odległość między dolnym, a górnym punktem montażowym bagażnika - 28,5 cm,
- Rozstaw haków - 21,5 cm.
Plastel 620, Polymar 650 - Tkanina poliestrowa powlekana PVC. Mniej wytrzymała od Cordury, ale dzięki idealnie gładkiej powierzchni jest łatwiejsza do utrzymania w czystości i całkowicie wodoodporna.
Dodatkowe informacje:
Zamknięcie rolowane:
- całkowicie wodoszczelne i pyłoodporne
- regulacja pojemności przez dodatkowe rolowanie
- praktycznie niezniszczalne
- nigdy więcej problemów z zamkami błyskawicznymi!
- stosowane tylko przez najlepszych producentów
UWAGA: Dla wysokiej szczelności, zamknięcie należy zrolować minimum dwukrotnie.
System nośny CROSSO:
łączy w sobie prostotę i funkcjonalność.
Założenie sakw trwa dosłownie jedną chwilę, po czym cały ładunek trzyma się pewnie na bagażniku.
Brak plastikowych elementów oznacza niezrównaną wytrzymałość i niezawodność, potwierdzoną podczas wypraw w najdalsze rejony świata.
Uchwyt
Służy do wygodnego zakładania, zdejmowania i przenoszenia sakwy.
Haki nośne
Wykonane ze stali o grubości 3 mm (2mm w modelach "small"). Zabezpieczone przed korozją w procesie cynkowania.
Trwale przymocowane do płyty usztywniającej solidnymi nitami stalowymi.
Jeden hak może z powodzeniem przenieść siły znacznie większe, niż te możliwe do uzyskania w przypadku sakwy.
Co więcej, w przeciwieństwie do plastikowych haków, w razie wypadku stal nie pęka i daje się prostować.
Regulowany pas dociskający
Pozwala na dobranie optymalnej siły docisku sakw do bagażnika.
Podwójna linka gumowa o średnicy 8 mm zapewnia unieruchomienie sakwy na bagażniku, nawet na bardzo wyboistych drogach.
Nitowany pas prowadzący
Gwarantuje przyleganie sakw do bagażnika.
Przenosi siły poprzeczne na płytę nośną.
Hak dociskający
Unieruchamia sakwę na bagażniku.
Zapewnia równomierne obciążenie obu haków nośnych.
Montaż sakwy
Zaczep hak dociskający do dolnej części bagażnika, a następnie korzystając z uchwytu unieś sakwę w górę i zapnij haki nośne na górnej krawędzi bagażnika... gotowe!
UWAGA !
Przed pierwszym założeniem sakw, reguluj długość pasa dociskającego do swojego roweru.
W przeciwnym wypadku ryzykujesz wypięcie się sakw podczas jazdy!
Siła naciągu powinna stwarzać opór podczas zakładania sakwy (ma to szczególne znaczenie zwłaszcza przy ciężkich sakwach).