Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CRM. Strategia. System. Zarządzanie - ebook PDF

20-01-2012, 1:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 51 zł     
Użytkownik Virtualo
numer aukcji: 2046165777
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 8   
Koniec: 20-01-2012 01:46:28
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ebook - Książka PDF

CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą

Bartosz Deszczyński

Format:   Adobe Digital Editions  
Liczba stron:240
Rozmiar:1,9 MB
ISBN:978-83-[zasłonięte]-2078-8
ISBN druk.:978-83-[zasłonięte]-1165-6
Data wydania:4 Marzec 2011
Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Kategoria:Zarządzanie
 
Darmowy fragment
Cena Virtualo: 51,00
Cena wersji druk.: 51,00 zł
Zabezpieczenie:Adobe Digital Editions
Użytkowanie:na 6 urządzeniach + 1/rok
Drukowanie:brak
Kopiowanie:brak

Opis

Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek:

  • od czego zacząć wprowadzanie CRM?
  • jak budować zespół wdrożeniowy?
  • w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
  • czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM, Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.

Spis treści

O autorze - 9
Wstęp - 11
Rozdział 1. Teoretyczne podstawy strategii CRM - 15

Rozdział 2. Bariery wdrażania CRM w przedsiębiorstwie - 67
Rozdział 3. Przygotowanie wdrożenia CRM - 94
Rozdział 4. Wdrożenie systemu informatycznego klasy CRM - 142
Rozdział 5. Wdrożenie CRM w przedsiębiorstwie międzynarodowym - Audi AG - 189
Zakończenie str.. 225
Bibliografia - 229
Indeks - 235


Księgarnia Internetowa Virtualo

to nowoczesna księgarnia internetowa, która oferuje bezpieczny i szeroki dostęp do książek w formie cyfrowej (ebooki, audiobooki). Ich zakup i dostawa następuje tylko za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedawane książki elektroniczne nie posiadają tradycyjnych nośników (papier, CD, DVD, itp.), są ekologiczne.

Oferowane w naszej księgarni książki są tańsze od tradycyjnych wydań do 90%. Koszty druku, tłoczenia płyt i transportu są wyeliminowane.

Nie czekasz na dostawę, produkty otrzymujesz zaraz po dokonaniu zapłaty.

Mamy nadzieję, że odkryjecie tu Państwo nowe oblicze swoich ulubionych książek.

Pomoc
tel.:+48 22 [zasłonięte] 27
(pn.-pt. 900-1700)
Po zakupie

Kwotę 51,00 zł prosimy przelać na nasze konto w RBS Bank 66 1670 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040039 [zasłonięte] 914105.
W tytule przelewu należy umieścić numer aukcji oraz nick z allegro.

Klientom, którzy mają powyżej 6 punktów, czyli począwszy od oznaczenia gwiazdką: udostępniamy książkę bezpośrednio po licytacji (automat 24 godz., 7 dni w tyg.).

Książka będzie dostępna na stronie Virtualo.pl, poprzez zakładkę „Moja Biblioteka”. Login i hasło przesyłamy e-mailem. Książkę można pobrać w formacie PDF lub czytać ONLINE.

Oferowane przez nas książki są chronione prawem autorskim
i sprzedawane zgodnie z umową z wydawcą.

Zapraszamy do zakupu!

*Adobe Digital Editions jest bezpłatną aplikacją firmy Adobe umożliwiającą czytanie ebooków (PDF i EPUB) chronionych DRM. Wszystkie ebooki od Virtualo zabezpieczone są DRMem. Aby móc je odczytywać na dowolnym urządzeniu elektronicznym (komputerze, laptopie, czytniku itd.) należy pobrać ww. program ze strony Adobe.