Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CRITICAL MARKETING: DEFINING THE FIELD Saren

26-10-2014, 1:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 265.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643422064
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 01:46:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30653, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48542, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06806, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17502, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05091, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30653, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48542, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06806, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17502, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05091

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Critical Marketing: Defining the field

CRITICAL MARKETING: DEFINING THE FIELD Saren

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michael Saren, Pauline Maclaran, Christina Goulding, Richard Elliott, Avi Shankar, Miriam Caterall
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 31 May 2007
Dimensions: 1.5 x 15.6 x 22.5 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A75A6DA660

 

 

Marketing is still widely perceived as simply the creator of wants and needs through selling and advertising and marketing theory has been criticized for not taking a more critical approach to the subject. This is because most conventional marketing thinking takes a broadly managerial perspective without reflecting on the wider societal implications of the effects of marketing activities.
In response this important new book is the first text designed to raise awareness of the critical, ethical, social and methodological issues facing contemporary marketing. Uniquely it provides:
· The latest knowledge based on a series of major seminars in the field
· The insights of a leading team of international contributors with an interdisciplinary perspective
. A clear map of the domain of critical marketing
· A rigorous analysis of the implications for future thinking and research.
For faculty and upper level students and practitioners in Marketing, and those in the related areas of cultural studies and media Critical Marketing will be a major addition to the literature and the development of the subject.
* The only critical marketing text by marketing academics
* Features leading international contributors
* Maps out the domain of critical marketing using inter-disciplinary perspectives

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MARKETING: A CRITICAL TEXTBOOK Ellis, Fitchett

 STRATEGIC BRAND MANAGEMENT Percy