Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CRF 50 Honda ( KTM sx 50 65 ) cross dla dziecka

28-06-2012, 4:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 900 zł     
Użytkownik Novacar_pl
numer aukcji: 2420245207
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 584   
Koniec: 27-06-2012 23:20:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dostałem kilka zapytań dotyczących wysyłki za pobraniem. Niestety nie jestem w stanie wysłać za pobraniem bez wcześniejszej przedpłaty (są takie zapytania ! pewnie w celu obejrzenia motoru) nie mam zamiaru opłacać ewentualnej przesyłki powrotnej. Preferuje oględziny , lub decyzję po rozmowie.

 

 

po krótce przedstawie motocykl :)

Motor powstał na bazie Hondy CRF 50f z roku 2010. Ciężko mi mówić że to honda bo niewiele z tej konstrukcji zostało.
Tego typu maszyny są bardzo popularne w USA , Włoszech i UK. u nas przodują droższe ktm 50 ( bardzo awaryjne )
idelana jest Cobra cx50 ale cena 14000 nie każdemu odpowiada, więc alternatywa to ten motor.

Motocykl przeszedł 100% transformację wykonaną przez tunera tego sprzętu. Co zostało zrobione i w jakim celu.

Zawieszenie: Lagi przednie FASTACE z tłumikiem olejowym dopasowane do wagi dziecka ! , tylny amortyzator FASTACE z pełną regulacją
Regulacja taka sama jak w profesionalnym durzym motorze! . prędkość powrotu amortyzatora 17 stopniowa , naprężenie wstępne ,regulacja twardości za pomocą gazu!
co daje ta opcja idealne tłumienie nierówności, skok tyłu to ponad 25cm przód 19cm! to ogrom na tak mały motor.
Gwarantuje to idealne warunki podczas jazdy po nierównościach i skokach!. wszstko pracuje na oleju CASTROL 5W sytetyk.
zawiasy są w pełni serwisowalne! zawieszenie można obniżyć 10 cm dla mniejszego chłopca! UWAGA amortyzator tył ma dobraną spręzyne dla wagi dziecka
w wieku 5-9 lat przez co ugina się idealnie ! nastolatek nie pojeździ ( jakby ktoś wpadł na taki pomysł to nie pocket bike :)

Kontrola- czyli kierownica z osprzętem. Tutaj nie ma opcji musi to byc najwyższa półka! inne podzespoły by nie przetrwały nawet kilku treningów
Kierownica to Markowa oznaczona numerami specjalna dla dzieci (geometria) Tommaselli .Nie ma możliwości zgjąć tej wersji, a upadków podczas szkolenia dzieci jest ogrom!
manetka gazu! Kazdy wie co się dzieje jak gaz sie zatnie !! nikt by nie chciał zeby jego dziecko poleciało w .... ze zblokowanym gazem!
Zastosowany najlepszy rolgaz DOMINO o bardzo krótkim skoku ! co daje szybka reakcję odpowiednią dla maszyny MX .
Manetki równierz Domino - model z plastikowymi deklami w celu ochrony przed przebiciem przy przewrotce .
klamka hamulca na sprężynie w celu ochrony przy przewrotce ( niezniszczalna) przytoczę ze cena tego zestawu to 950.-

Silnik o tym krótko jestto naprawdę mocny 4t. o pięknym gangu maszyny crossowej , za moc odpowiada zestaw głowicy tuingowej E22 ( większe zawory)
większy gaźnik 19mm , kolektor dolotowy 24mm oraz układ wydechowy angielskiej firmy DEEP EXHAUST ,zainstalowano równierz sekwencyjną skrzynię biegów
4 przełożenia zamiast 3 . Motor rwie do przodu a elastyczność pozwala na pełną kontrolę ( łatwo się prowadzi)konstrukcja bardzo żywotna !a części tanie!
w tym momencie motor jest mocny pozwala na troze motocrosowym rozwijać 70 km/h na 3 biegu ! bez problemu . dla początkujących wystarczy tylko
bieg 2 ! od startu do końca. Moc można ograniczyć w 3 stopniach !

Rama kompletnie przebudowana / zmienona geometria MOTOCROSS (koło tylne 10' przód 12') pozwala na zastosowanie długiego prawdziwego amortyzatora olejowego!
główka ramy na łożyskach stożkowych/ bardzo solidnie wykonana przez tunera od zera na maszynach CNC! tylny wachacz MX aluminiowy!BBR
hamulec tył to typowy bębnowy CRF 50 sprawdza się doskonale przód to tarcza 18cm ! hydraulika (to konieczność)
Ogumienie to najlepsze w klasie opony Michelin Starcross MS2 (sucha glina i piach)w rozmiarze 2,5 /12 przód i 2,75/ 10' tył

Co musi umieć nowy jeździec! w zasadzie tylko odpowiednio gaz dawkować / motor ma automatyczne sprzęgło ( nie ślizgowe jak skuter) rusza od razu po dodanu gazu
i nie uślizguje się .Wystarczy włączyc dźwignią 2 bieg i może latac. Po jakimś czasie dzieciak sam połapie się w biegach.

Motor jest w specyfikacji SENIOR i można uprawiać nim przwdziwy motocross., trenować zawodnika, i amatroa, w wieku 5 do 9 lat
/prowadzi się łatwo co powoduje szybką naukę.Maszyna jest potwornie odporana na przewrotki! nic sięnie amie , rwie i nie niszczy !
My z synem bierzemy udział w wielu imprezach i pokazach supercross motocross i tp . Motor jest w stanie idealnym ( i wtakim musi byc cały czas)
praca silnika jest równa i nie wymaga ingerencji! zmieniamy motor bo to koniecznosć w szkoleniu zawodnika motocross/ przechodzimy na 65 klsę
cena za jaką sprzedajemy to ułamek tego co włożyliśmy w przygotowanie motoru. od tunera wyjechał w grudniu 2011.Niestety syn szybko się rozwija i czas na starty w MP,
a klasa 65 jest właśnie tym co w tej chwili potrzebujemy!

Możliwa jazda próbna na torze Gdańsk Gdynia okolice , nauka jazdy u trenera w szkółce motocrossu w cenie ( ja opłacę kilka lekcji)

 

Możliwość transportu na palecie / około 150zł odbiór pobraniowy

w przypadku kontaktu proszę dzwonić na tel. 796 [zasłonięte] 59 66 proszę tylko poważne propozycje.

 

Film ze szkółki MX widać tam jak lata ten motor #132

 

 

 

 

 

 

 

foto: http://www.facebook.com/skillzupcup

Mateusz Wójcik