Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CREATIVE DISRUPTION Simon Waldman

22-05-2014, 16:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 175.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4176406358
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 16:02:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37257, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05558, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72663, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32219, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95455, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37257, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05558, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72663, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32219, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95455

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Creative Disruption: What You Need to Do to Shake Up Your Business in a Digital World (Financial Times Series)

CREATIVE DISRUPTION Simon Waldman

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Mr Simon Waldman
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 23 Sep 2010
Dimensions: 15.6 x 1.8 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 248
Condition: NEW
Product_ID: AB7C7B5734

 

 

There's been a change in the rules. Digital technologies are having a profound effect on business and industry. They've ripped up traditional business models and have created both opportunities and challenges for businesses in the 21st century. What are you going to do? How will you ensure your business not only survives, but thrives on the digital revolution? In Creative Disruption, Simon Waldman shows you how new businesses and new entrepreneurs have emerged, and how they've capitalised on the new physics of business. Looking at businesses that have faced these challenges, such as Encyclopaedia Britannica, Kodak, IBM, HMV and the turn around of Apple, he explains why you need to have a strategy and how to make sure you have a sustained process of re-invention. This change isn't going to be quick and it isn't going to be easy. But if you want your company to survive, you have no alternative. What is creative disruption? What does it mean for the business world? How is the digital world going to change what you do? In this accessible and highly engaging book, Simon Waldman gives you the stories of what's worked, and tells the tales of those things that failed.Explaining why this big problem needs big solutions, he'll show you what your company needs to do, to survive: * Transform your core business* Find big adjacencies * Innovate at the edges Defining the problem is helpful, but, solving it is what counts. Creative Disruption will help you do just that.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUSINESS MODEL GENERATION Osterwalder, Pigneur

 LEADERSHIP IN ORGANIZATIONS Gary Yukl