Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CREATIVE ADVERTISING Mario Pricken

17-02-2014, 16:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 143.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3896421906
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-02-2014 16:24:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04222, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24024, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12839, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02873, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02530, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04222, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>24024, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12839, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02873, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02530

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns

CREATIVE ADVERTISING Mario Pricken

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Mario Pricken
Language: English
Publisher: Thames and Hudson Ltd
Publication Date: 26 May 2008
Dimensions: 25.1 x 2 x 28.6 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: A5AABD7333

 

 

What makes an advertisement hard-hitting and memorable? Unravelling the creative processes behind some of the most effective campaigns of recent years, this new edition of ''Creative Advertising'' showcases over 200 examples of international advertising from a wide range of media. All brilliantly demonstrate a fascinating range of approaches, including ways of visualizing concepts, the art of illusion and paradox, the use of metaphor and analogy, and the deployment of shock tactics and humour. Entertaining and inspirational, this remains a vital book for all designers, art directors, copywriters and students of advertising in fact, for anyone who makes a living from good ideas and for whom creativity is the key qualification.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HEY, WHIPPLE, SQUEEZE THIS Sullivan, Bennett

 STRATEGIC THINKING FOR ADVERTISING CREATIVES

 HOW TO MAKE IT AS AN ADVERTISING CREATIVE Veksner

 OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 THE FUNDAMENTALS OF CREATIVE ADVERTISING Mahon