Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CREATING SHAREHOLDER VALUE Alfred Rappaport

11-03-2015, 19:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 215.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5076357308
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015, 18:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]66010, 978[zasłonięte][zasłonięte]79467, 978[zasłonięte][zasłonięte]48441, 978[zasłonięte][zasłonięte]48626, 978[zasłonięte][zasłonięte]93402, 978-[zasłonięte][zasłonięte]66010, 978-[zasłonięte][zasłonięte]79467, 978-[zasłonięte][zasłonięte]48441, 978-[zasłonięte][zasłonięte]48626, 978-[zasłonięte][zasłonięte]93402
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Creating Shareholder Value: The New Standard for Business Performance

PRODUCT DETAILS:
Author: Alfred Rappaport
Language: English
Publisher: Simon & Schuster Ltd
Publication Date: 5 May 1998
Dimensions: 16 x 2.1 x 24 cm
Format: Hardcover
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: A6D4D44109

The ultimate test of corporate strategy, the only reliable measure, is whether it creates economic value for shareholders. Now, in this substantially revised and updated edition of his 1986 business classic, ''Creating Shareholder Value'', Alfred Rappaport provides managers and investors with the practical tools needed to generate superior returns. After a decade of downsizings frequently blamed on shareholder value decision making, this book presents a new and indepth assessment of the rationale for shareholder value. Further, Rappaport presents provocative new insights on shareholder value applications to: (1) business planning, (2) performance evaluation, (3) executive compensation, (4) mergers and acquisitions, (5) interpreting stock market signals, and (6) organizational implementation. Readers will be particularly interested in Rappaport's answers to three management performance evaluation questions: (1) What is the most appropriate measure of performance? (2) What is the most appropriate target level of performance? and (3) How should rewards be linked to performance? The recent acquisition of Duracell International by Gillette is analyzed in detail, enabling the reader to understand the critical information needed when assessing the risks and rewards of a merger from both sides of the negotiating table. The shareholder value approach presented here has been widely embraced by publicly traded as well as privately held companies worldwide. Brilliant and incisive, this is the one book that should be required reading for managers and investors who want to stay on the cutting edge of success in a highly competitive global economy.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


OUTSIDERS William Thorndike

VALUATION Tim Koller, Marc Goedhart

COMPETITIVE ADVANTAGE Michael Porter

COMPETITIVE STRATEGY Michael Porter

FLASH BOYS Michael Lewis

THE QUEST FOR VALUE: A GUIDE FOR SENIOR MANAGERS