Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CREATING A CLIMATE FOR CHANGE Moser, Dilling

27-07-2014, 8:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 364.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4372131974
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 27-07-2014, 8:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]91056, 978[zasłonięte][zasłonięte]13782, 978[zasłonięte][zasłonięte]28473, 978[zasłonięte][zasłonięte]10499, 978[zasłonięte][zasłonięte]45350, 978-[zasłonięte][zasłonięte]91056, 978-[zasłonięte][zasłonięte]13782, 978-[zasłonięte][zasłonięte]28473, 978-[zasłonięte][zasłonięte]10499, 978-[zasłonięte][zasłonięte]45350
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Creating a Climate for Change: Communicating Climate Change and Facilitating Social Change

PRODUCT DETAILS:
Author: Susanne Moser, Lisa Dilling
Language: English
Publisher: Cambridge University Press
Publication Date: 10 Dec 2007
Dimensions: 3 x 17.1 x 24.3 cm
Format: Paperback
Pages: 576
Condition: NEW
Product_ID: A5B1A4992X

The need for effective communication, public outreach and education to increase support for policy, collective action and behaviour change is ever present, and is perhaps most pressing in the context of anthropogenic climate change. This book is the first to take a comprehensive look at communication and social change specifically targeted to climate change. It is a unique collection of ideas examining the challenges associated with communicating climate change in order to facilitate societal response. It offers well-founded, practical suggestions on how to communicate climate change and how to approach related social change more effectively. The contributors of this book come from a diverse range of backgrounds, from government and academia to non-governmental and civic sectors of society. The book is accessibly written, and any specialized terminology is explained. It will be of great interest to academic researchers and professionals in climate change, environmental policy, science communication, psychology, sociology and geography.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


ENGAGING THE PUBLIC WITH CLIMATE CHANGE Whitmarsh