Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Crazy Machines 2 DS/DSi-3DS

27-01-2012, 3:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 75 zł     
Użytkownik zwirek-92
numer aukcji: 2072238543
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 23:38:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Czas dostawy (dni): 2
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

- GRA NOWA, ORYGINALNA BEZ FOLII

- WERSJA EUROPEJSKA _ PAL _

- JĘZYK ANGIELSKI DOSTĘPNY W GRZE

 

Kontakt: Tel: 697-[zasłonięte]-202

             GG: [zasłonięte]90052

 

 

 

Crazy Machines 2 jest grą logiczną, nawiązującą do popularnych niegdyś pozycji z serii Incredible Machines i Incredible Toons. W grze czeka na nas wiele łamigłówek, do których rozwiązania potrzebna jest pomysłowość, umiejętność przewidywania oraz znajomość podstaw fizyki.

Crazy Machines 2 jest grą logiczną, nawiązującą do popularnych niegdyś pozycji z serii Incredible Machines Incredible Toons. W grze czeka na nas wiele łamigłówek, do których rozwiązania potrzebna jest pomysłowość, umiejętność przewidywania oraz znajomość podstaw fizyki.

Wcielamy się w wynalazcę, którego zadaniem jest wykorzystanie i ustawienie dostępnych elementów w taki sposób by stworzona konstrukcja doprowadziła do wykonania danego zadania. A te są różne, od prostych, wymagających użycia zaledwie kilku elementów, po takie, których rozwiązanie jest bardzo skomplikowane i na pierwszy rzut oka niemożliwe. Jednak po rozwiązaniu wszystkich zagadek nie musimy odkładać gry na półkę, gdyż autorzy tak jak w poprzednich częściach pozwalają graczom tworzyć własne łamigłówki, oraz, bezpośrednio z poziomu gry, dzielić się nimi z innymi użytkownikami.

W grze dostępnych jest cała masa przeróżnych elementów, z których konstruujemy tytułowe szalone maszyny. Do znanych z poprzednich części pudeł, beczek, piłek, balonów, armat, rakiet i wielu innych mniej lub bardziej niezwykłych przedmiotów, dołączyły nowe, a wśród nich np. lasery i telewizory.

Jednak nowości w tej części Crazy Machines nie kończą się na dodaniu paru elementów. Poprawie uległo odwzorowanie zasad fizyki. W grze zaimplementowano nowy silnik odpowiedzialny za urealnienie rozgrywki, który korzystać może ze wsparcia kart Ageia PhysX. Dzięki temu w grze napotykamy na naturalnie ukazane wgniatanie się i pękanie elementów.

Od ostatniej części poprawie uległa także strona graficzna, która teraz prezentuje się całkiem nieźle. Cieszą oko smaczki typu ładnie odwzorowane wirowanie gorącego powietrza jak i wiele innych efektów znanych z najnowszych gier.