Podwozie SCX10 jest już sprawdzonym wyborem dla fanów i zawodników na całym świecie.
Na jej podstawie powstają na świecie
najlepsze modele zawodnicze.
Dla prezentowanej wersji, Axial odtworzył popularną obudowę Deadbolt z wersji AX10 i umieścił ją na SCX10, nadając tym samym nowy wygląd auta.
Wytrzymałość jest kluczem - Axial SCX10 zawiera solidną, sprawdzoną oraz wytrzymałą pokrywę ochronną, aby brud i zanieczyszczenia
utrzymywać z dala od wała i zębatki.
Ponadto model wyposażono w regulowane sprzęgło, które umożliwia bardziej efektywną
pracę silnika oraz znacznie zwiększa
trwałość układu napędowego.
Realistyczne podwozie wykonano z wytrzymałej stali z krzyżowym usztywnieniem dla wzmocnienia.
W prezentowanym aucie osie posiadają wiele rozwiązań, które nie występują u innych modeli dostępnych na rynku m.in. utwardzane wały
czy spiekana skrzynia dyferencjału, czego
rezultatem jest wydłużona żywotność osi.
WB8 pełna metalowa konstrukcja wału czyni go trwałym, jest także łatwy w montażu i utrzymaniu.
Skrzynia biegów została zaprojektowana z myślą
o umieszczeniu silnika tak nisko jak jest to możliwe, aby środek ciężkości był jak najniżej.
Skala przełożenia może być regulowana od 15:1
aż do 74:1, a dzięki użyciu wielu różnych kół zębatych nie pogarsza to wydajności.
Możemy używać zarówno biegów o wysokich prędkościach, jak i tych niższych
idealnych do wspinaczki.
Silnik dostarcza mnóstwo mocy.
Dodatkowo jest łatwy w obsłudze:
brak strojenia, brak paliwa, hałasu oraz spalin.
Konstrukcja modelu bazuje na płycie podłogowej SCX10 - zbudowanej z profili z wytrzymałej
stali połączonych śrubami.
Poprzeczne łączenia ramy nadają konstrukcji sztywność podwozia i zmniejszają jego skręcalność.
Profil został tak dobrany by zredukować możliwość zawieszenia się auta w trudnym terenie.
Poza tym uproszczona konstrukcja sprawia,
że konserwacja czy montaż są szybkie i łatwe.
Geometria zawieszenia wykorzystuje system
4-przegubowy, który optymalizuje wykorzystanie momentu obrotowego oraz przeciwdziała zarzucaniu zawieszenia na dużych pochyłościach.
Aparatura AX-3 2,4 GHz - został wyposażony
we wskaźnik napięcia informujący o stanie rozładowania baterii zasilających
oraz trymery i rewersy.
Regulator Axial AE-5 - możesz łatwo przełączać typy akumulatorów między LiPo i NiMH.
Specyfikacja:
Rozstaw osi: 305 mm
Długość: 460 mm
Szerokość: 225 mm
Wysokość: 229 mm
Prześwit: 68 mm
Waga: 2.1 kg