|
![](https://www.coyote.pl/CMS/uploads/images/Gallery/PL/scroll2.png)
System ostrzegania kierowców Coyote z 12 mięsieczną subskrypcją na Polskę
często nazywany jest CB Radiem 2 generacji. Dlaczego? Powód jest prosty: Coyote, podobnie jak CB Radio, tworzy współpracującą ze sobą społeczność kierowców, tyle że prócz fal radiowych wykorzystuje do tego najnowsze osiągnięcia techniki jak GPS, GSM oraz Internet. ![](http://hurtgps.pl/userdata/gfx/64c06aa05d986f582f6f<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43600f0ef5.jpg) Nowoczesny terminal + roczny pakiet na transmisję danych na terenie Polski 100% legalny !!!!! Jak to działa System oparty jest na niewielkich terminalach z dotykowym, 3,2" ekranem LCD, wbudowanym odbiornikiem GPS i modułem GSM oraz serwerach producenta sytemu Coyote, często zwanych chmurą.
Po pierwsze, twórcy Coyota zadbali o to, aby jego użytkownicy dostawali podczas jazdy, rzetelną, sprawdzoną informację o stałych punktach pomiaru prędkości. Co istotne, dzięki współpracy z jednym z największych dostawców map cyfrowych Navteq, punkty radarowe mogą być umieszczone i przypisane do konkretnej drogi i kierunku jazdy. Póki co, takiej jakości tej funkcji nie zapewnia żadna nawigacja ani żaden inny system ostrzegania kierowców. Po drugie i co najfajniejsze, terminale umożliwiają wzajemne informowanie się kierowców o różnych zagrożeniach na drodze typu wypadek, korek, kontrola policyjna. Zgłaszanie jest proste i polega na naciśnięciu odpowiedniej ikonki na ekranie urządzenia lub co jest nowością, wypowiedzenia odpowiedniego hasła np. wypadek - to dzięki wbudowanej funkcji rozpoznawania głosu. ![](http://www.coyote.pl/uploads/image/PL/ikony/ikony_male/Wideorejestrator.PNG)
Zdarzenia,które zgłosimy, trafiają na serwery producenta systemu. Tam są weryfikowane za pomocą specjalnych algorytmów i udostępniane pozostałym użytkownikom, nazywanym skautom. Po trzecie, użytkownicy, którzy korzystają z systemu podlegają weryfikacji, a właściwie ocenie wiarygodności. To, ile i jakiej wartości informacje przekazujemy do systemu decyduje o tym, jak jesteśmy przez niego postrzegani. Za aktywność i rzetelność przyznawane są gwiazdki, a informacja o tym, ile ich posiadamy przekazywana jest innym skautom (użytkownikom systemu). Jadąc samochodem na trasie, terminal podaje nam ilu skautów jest przed nami (w naszej okolicy w przypadku miasta), jaka odległość nas dzieli do najbliższego oraz jaka jest jego wiarygodność - ile ma zdobytych gwiazdek.
![](http://www.coyote.pl/uploads/image/PL/jak_zaczac/2.png)
![](http://www.coyote.pl/uploads/image/PL/jak_zaczac/1%281%29.png)
Uruchomienie i obsługa
Decydując się na Coyote, otrzymujesz w pełni skonfigurowane i gotowe do pracy urządzenie. Wystarczy wyjąć z opakowania, podłączyć do zasilania w samochodzie, włączyć i już możesz być pewien że żaden stały fotoradar nie zaskoczy Ciebie podczas jazdy. Graficzny, kolorowy, dotykowy, wyświetlacz, polskie menu, oraz funkcja rozpoznawania mowy, sprawiają że obsługa jest dość intuicyjna. Sprowadza się do obserwacji ekranu, nasłuchiwaniu komunikatów, naciskaniu odpowiednich ikon na ekranie i /lub wydawaniu głosowych poleceń. Coyote odpowiednio wcześnie wyświetli informacje na ekranie o zbliżającym się utrudnieniu, (np. korek, wypadek, remont) lub pomiarze prędkości i w sposób liniowy będzie pokazywał postęp w zbliżaniu się do danego punktu. Co ważne ten system wskazuje również tak zwane "bez emisyjne" punkty pomiaru prędkości z czym nie radzi sobie większość typowych antyradarów. Zasięg działania ( w zależności od wersji abonamentowej) System wzajemnego ostrzegania Coyote może działać już w 7 krajach Europy: - Belgia - Francja - Hiszpania - Luksemburg - Niemcy - Polska - Włochy Bluetooth Urządzenie Coyoe posiada wbudowany moduł Bluetooth. Umożliwia to współpracę z akcesoriami np. dla motocyklistów i bezprzewodowe przesyłanie informacji np. do zestawów słuchawkowych czy interkomów. Wbudowany akumulator Podobnie jak typowa nawigacja tak i Coyote za sprawą wbudowanego akumulatora, może działać bez podłączenia pod źródło zasilania. Może to być czasem przydatne gdy np. zajęliśmy gniazdo zapalniczkowe pojazdu innym urządzeniem, np. ładowarką USB do telefonu. Koszty użytkowania System Coyote to serwery z odpowiednim oprogramowaniem, siatka dróg Navteq, oraz urządzenia ze swego rodzaju modemem GSM/GPRS który zapewnia łączność z sieciami komórkowymi i serwerami właśnie. Wysoka jakość usługi jaką świadczy Coyote generuje koszty które pokrywane są abonamentem za użytkowanie. Po 1 miesiącu użytkowania możesz wykupić abonament na kolejny rok który (na dzień 17.06.2014) przedstawia się następująco: - Abonament na kolejny rok transmisji w Polsce to 199zł brutto - Abonament na kolejny rok transmisji w Europie to 599zł brutto W skład zestawu wchodzi: - urządzenie Coyote z pakietem danych na 1 rok, - magnetyczne mocowanie do kokpitu, - kabel USB, - zasilacz zapalniczkowy / USB, - instrukcja obsługi w języku polskim,
![](http://hadron.pl/wp-content/uploads/2014/07/hadron-lider-regionalny-coyote-.jpg)
|
|