Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Courtland L. Bovee, John V. Thill - 'Marketing' SS

28-01-2012, 1:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik lacrimaeLuciferi
numer aukcji: 2020783927
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 10   
Koniec: 25-01-2012 20:51:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1992
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  

 

 

tel. 691-[zasłonięte]-936

[zasłonięte]85758

e-mail: 

[zasłonięte]@sklep-komiksowy.pl 
e-mail: 

[zasłonięte]@o2.pl

 

 

 

W przypadku zakupu więcej

niż jednego kompletu

prosimy o wstrzymanie

się z wpłatą do momentu

otrzymania informacji o

wspólnym koszcie przesłania.

 

Multibank:  

23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 060242

 

 

 

w ciągu 24h; Poczta Polska,

X-Press Couriers Polska oraz możliwe zlecenie odbioru przez

firmę kurierską z którą

kupujący ma podpisaną umowę

 

 

 

W związku z faktem uruchomienia przez Allegro nowego systemu naliczania kosztów przesłania

oraz faktem, iż nie jest możliwe wyliczenie właściwych kosztów przesłania poprzez system, w przypadku zakupu więcej niż jednego przedmiotu proszę o wstrzymanie się z wpłatą do momentu otrzymania powiadomienia wysłanego przez sprzedającego.

 

 

UWAGA: Informacja zarówno dla kupujących jak i obserwatorów: licytując, kupując

w opcji "kup teraz" oraz dołączając aukcję do aukcji obserwowanych oświadczasz,

iż zapoznałeś/zapoznałaś się ze stroną "o mnie" i akceptujesz podane tam warunki.

AUTOR: Courtland L. Bovee, John V. Thill
TYTUŁ: Marketing
ILUSTRATOR: brak danych
PROJEKT OKŁADKI: Joseph Piliero, Michale Clark
OKŁADKA: twarda, lakierowana, złote tłoczenia
JĘZYK: angielski
WYDANIE: brak danych
NAKŁAD: brak danych
ROK WYDANIA: 1992
ILOŚĆ STRON: 896
WYDAWCA/SERIA WYDAWNICZA: MacGraw-Hill, Inc.
ISBN: 0-07-[zasłonięte]734-1
STAN: very good, okładka posiada delikatne przybrudzenia, zaokrąglenia rogów;
ksiązka posiada stemple biblioteczne księgozbioru do którego należała

KRÓTKI OPIS:

Spis treści:

I) Understanding Marketing today
II) Marketing planning and information
III) Buyer behavior and market segmentation
IV) Product strategy
V) Pricing strategy
VI) Distribution strategy
VII) Promotional strategy
VIII) Marketing managemnt and selected applications
+ Financial analysis in marketing, career planning and development in marketing




KSIĄZKI WYSYŁAMY ZAWSZE ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED ZŁAMANIEM ORAZ PRZED ZALANIEM
NIE WYMUSZAM NA KUPUJĄCYCH POZYTYWNYCH KOMENTARZY
PŁACISZ TYLKO RZECZYWISTE KOSZTA PRZESYŁKI
PRZY ZAKUPIE KILKU PRZEDMIOTÓW INDYWIDUALNE KOSZTA WYSYŁKI KAŻDEGO Z NICH ZNACZĄCO SPADAJĄ