Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CORPORATE REPUTATION AND COMPETITIVENESS Chun

11-02-2015, 2:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 355.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985303140
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-02-2015 02:41:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65534, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56845, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52874, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20889, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82672, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65534, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56845, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52874, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20889, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82672

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Corporate Reputation and Competitiveness

CORPORATE REPUTATION AND COMPETITIVENESS Chun

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Rosa Chun, Rui Da Silva, Gary Davies, Stuart Roper
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 3 Oct 2002
Dimensions: 15.6 x 2 x 23.4 cm
Format: Hardcover
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A415BD743X

 

 

This unique book written by four world leaders in reputation research, presents the latest cutting-edge thinking on organizational improvement. It covers media management, crisis management, the use of logos and other aspects of corporate identity, and argues the case for reputation management as a way of overseeing long-term organizational strategy. It presents a new approach to managing reputation, one that relies on surveying customers and employees on their view of the corporate character and in harmonizing the values of both. This approach has been trialled in a number of organizations and here the authors demonstrate how improving reputation, merely by learning more about what a company is already doing, is worth some five per cent sales growth. The book is a vital, up to date resource for specialists in corporate communication, public relations, marketing, HRM, and business strategy as well as for all senior management. Highly illustrated with over eighty diagrams and tables, it includes up to the minute illustrative case studies and interviews with leading authorities in the field.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 REVEALING THE CORPORATION Balmer, Greyser

 ESSENTIALS OF CORPORATE COMMUNICATION Riel

 REPUTATION MANAGEMENT John Doorley, Helio Garcia

 MARKETING STRATEGY AND COMPETITIVE POSITIONING

 CORPORATE REPUTATION: BRAND AND COMMUNICATION Fill