Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CORPORATE-LEVEL STRATEGY Goold, Campbell

18-02-2014, 1:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 352.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3898021290
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-02-2014 01:29:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1994
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27974, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61980, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59092, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10471, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25593, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27974, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61980, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59092, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10471, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25593

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Corporate-level Strategy: Creating Value in the Multibusiness Company

CORPORATE-LEVEL STRATEGY Goold, Campbell

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michael Goold, Andrew Campbell, Marcus Alexander
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 31 Aug 1994
Dimensions: 3.3 x 16.5 x 24.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 464
Condition: NEW
Product_ID: A471A47163

 

 

Advance praise for Corporate–Level Strategy. "At last a book that cuts through all the corporate jargon and academic generalizations to answer the question ′Does the corporate parent create or destroy value for the organization?′ The authors suggest a simple yet compelling framework for making this determination. Must reading for students and practitioners alike." –Robert Cizik Chairman and Chief Executive Officer Cooper Industries "In an era when the role of corporate–level management is quite justifiably being questioned and challenged, it is refreshing to find a book that clearly shows how parent companies can add rather than destroy value in their businesses. As we would expect of these world class authorities, Goold, Campbell, and Alexander have leveraged their fascinating research findings into an eminently readable and highly practical book." –Chris Bartlett Professor Harvard Business School "A vital and deeply researched contribution to thinking about corporate strategy." –Gary Hamel London Business School "I am very impressed by the extensive work on which this book is based, and by the concept of parenting advantage that it puts forward." –Yasutaka Obayashi Senior General Manager, Corporate Strategy Canon "Great companies grow, they don′t just cut. With breakups and restructuring done, corporate parenting is coming back. Goold, Campbell, and Alexander have produced a comprehensive and intelligent book which should become a standard guide on the subject." –Tom Hout Vice President The Boston Consulting Group "A perceptive and valuable insight into an often underestimated area of strategy. This book clearly demonstrates the importance of parenting to the longer term development and prosperity of multibusiness companies." –Alan R. Jackson Chief Executive, BTR "I am glad someone has so well and so fully shed light on this important body of thinking." –Sigurd Reinton Director, McKinsey & Company, 1981–1988

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 REPEATABILITY Chris Zook;James Allen

 STRATEGIES AND STYLES Goold, Campbell

 COMPETITIVE ADVANTAGE Michael Porter

 COMPETITIVE STRATEGY Michael Porter

 DESIGNING EFFECTIVE ORGANIZATIONS Goold, Campbell

 FT GUIDE TO STRATEGY Richard Koch