Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CORPORATE CULTURE AND PERFORMANCE John Kotter

10-04-2015, 6:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 113.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5166586860
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 10-04-2015 06:04:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63522, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90080, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81944, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16553, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38797, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63522, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90080, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81944, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16553, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38797

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Corporate Culture and Performance

CORPORATE CULTURE AND PERFORMANCE John Kotter

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: John P. Kotter
Language: English
Publisher: The Free Press
Publication Date: 1 May 2011
Dimensions: 15.2 x 1.3 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 228
Condition: NEW
Product_ID: 145[zasłonięte]5320

 

 

Going far beyond previous empirical work, John Kotter and James Heskett provide the first comprehensive critical analysis of how the "culture" of a corporation powerfully influences its economic performance, for better or for worse. Through painstaking research at such firms as Hewlett-Packard, Xerox, ICI, Nissan, and First Chicago, as well as a quantitative study of the relationship between culture and performance in more than 200 companies, the authors describe how shared values and unwritten rules can profoundly enhance economic success or, conversely, lead to failure to adapt to changing markets and environments. With penetrating insight, Kotter and Heskett trace the roots of both healthy and unhealthy cultures, demonstrating how easily the latter emerge, especially in firms which have experienced much past success. Challenging the widely held belief that "strong" corporate cultures create excellent business performance, Kotter and Heskett show that while many shared values and institutionalized practices can promote good performances in some instances, those cultures can also be characterized by arrogance, inward focus, and bureaucracy -- features that undermine an organization's ability to adapt to change. They also show that even "contextually or strategically appropriate" cultures -- ones that fit a firm's strategy and business context -- will not promote excellent performance over long periods of time unless they facilitate the adoption of strategies and practices that continuously respond to changing markets and new competitive environments. Fundamental to the process of reversing unhealthy cultures and making them more adaptive, the authors assert, is effective leadership. At the heart of this groundbreaking book, Kotter and Heskett describe how executives in ten corporations established new visions, aligned and motivated their managers to provide leadership to serve their customers, employees, and stockholders, and thus created more externally focused and responsive cultures.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 LEADING CHANGE, WITH A NEW PREFACE BY THE AUTHOR

 ORGANISATION CULTURE: GETTING IT RIGHT Stanford

 UNDERSTANDING ORGANIZATIONS Charles Handy

 ORGANIZATIONAL CULTURE AND LEADERSHIP Edgar Schein

 DIAGNOSING AND CHANGING ORGANIZATIONAL CULTURE

 THE CORPORATE CULTURE SURVIVAL GUIDE Edgar Schein