Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CorelDRAW X5 PL. Ćwiczenia praktyczne [nowa]

28-01-2012, 1:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20.30 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2022169189
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 26-01-2012 18:17:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


CorelDRAW X5 PL. Ćwiczenia praktyczne - Roland Zimek



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

CorelDRAW X5 PL. Ćwiczenia praktyczne

Roland Zimek

Dane o książce:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2868-1
  • liczba stron: 176
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • seria: Ćwiczenia
  • wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]010-12
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    CorelDRAW X5 PL. Ćwiczenia praktyczne opis książki:
    Projektowanie graficzne jest prostsze, niż myślisz!
    • Jak rysować rozmaite kształty i obiekty?
    • Jak wprowadzać i formatować tekst?
    • Jak tworzyć kontury i efektowne wypełnienia?

    Chciałbyś sam zaprojektować plakat reklamowy, efektowny szyld czy profesjonalne wizytówki? A może bez wysiłku tworzyć skomplikowane rysunki techniczne? Świetnie! Pora, byś opanował podstawowe możliwości CorelDRAW. Ten obecny na rynku od 1989 roku program do tworzenia grafiki wektorowej i składu stron jest dziś jednym z najbardziej znanych i cenionych przez zawodowych projektantów. Jednak dzięki przyjaznemu interfejsowi, łatwości obsługi narzędzi i wszechstronności zastosowań zyskał popularność także wśród amatorów. W dodatku w swej najnowszej wersji CorelDRAW stał się jeszcze bardziej intuicyjny i funkcjonalny. Rozbudowano w nim między innymi obsługę plików, ulepszono mechanizm rozpoznawania rysunków bitmapowych i przekształcania ich w grafikę wektorową oraz wyposażono go w nowy mechanizm zarządzania kolorami i obsługę profilu kolorów Pantone.

    I choć to wszystko może wydawać Ci się jeszcze czarną magią, już wkrótce zaczniesz sam tworzyć pierwsze projekty. Dzięki tej książce krok po kroku, wykonując ćwiczenia od prostych po coraz bardziej zaawansowane, szybko nauczysz się korzystać z najważniejszych narzędzi tego programu. Gdy tylko zaznajomisz się z obsługą interfejsu Corela, dowiesz się, jak rysować proste obiekty i kształty oraz rozmaite figury geometryczne. Potem zobaczysz, jak te obiekty sprawnie transformować i wypełniać kolorem, a także grupować i blokować. Opanujesz wprowadzanie i formatowanie tekstu oraz wyrównywanie względem niego rozmaitych obiektów. Odkryjesz także, jak tworzyć i edytować różne tabele oraz pracować nad kolumnami, wierszami i komórkami. Ponadto opanujesz tworzenie ciekawych wypełnień i konturów obiektów, a także zagadnienia związane z precyzyjnym rysunkiem w programie CorelDRAW.
    Zagadnienia omówione w książce:
    • Instalacja i uruchomienie programu
    • Otwieranie, zapisywanie i drukowanie rysunków
    • Podstawy rysunku wektorowego
    • Tworzenie, edycja i transformacje obiektów
    • Inteligentne rysowanie
    • Praca z tekstem i tabelami
    • Tworzenie konturów i wypełnień
    • Narzędzia do rysowania precyzyjnego
    Postaw pierwsze kroki w grafice komputerowej
    - opanuj podstawy programu CorelDRAW!




    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze
    Rozdział 1. Wstęp (5)
    • Opis programu CorelDRAW X5 (5)
    • Co nowego w programie? (6)
    • Wymagania systemowe (10)
    • Różnice między rysunkiem rastrowym a wektorowym (11)
    Rozdział 2. Pierwsze kroki (15)
    • Uruchamianie programu (15)
    • Wygląd ekranu (18)
    • Zapisywanie, otwieranie i drukowanie rysunków (23)
      • Zapisywanie rysunków (23)
      • Otwieranie rysunków (25)
      • Corel Connect (27)
      • Drukowanie rysunków (31)
    • Przydatne informacje (33)
    • Okno Podpowiedzi (37)
    Rozdział 3. Podstawy rysunku wektorowego (41)
    • Rysowanie prostych obiektów (41)
      • Prostokąty, elipsy, wielokąty, gwiazdy i spirale (41)
      • Kształty podstawowe (46)
      • Obiekty z 3 punktów (47)
      • Inteligentne rysowanie (48)
    • Nadawanie obiektom kolorów (50)
    • Transformacje obiektów (54)
    • Tworzenie kopii obiektu (58)
    • Kolejność obiektów (62)
    • Wybieranie obiektów (64)
    • Grupy obiektów (66)
    • Blokowanie obiektów (67)
    • Wyrównywanie i rozkładanie obiektów (68)
    • Zmiana kształtu obiektów (72)
    • Ćwiczenia podsumowujące (74)
    Rozdział 4. Praca z tekstem i tabelami (87)
    • Tekst (87)
      • Wprowadzanie i formatowanie tekstu (87)
      • Formatowanie tekstu (91)
      • Wyrównywanie obiektów względem tekstu (100)
      • Wstawianie znaków specjalnych (102)
    • Tabele (103)
      • Tworzenie tabel (103)
      • Zaznaczanie wybranych elementów tabeli (106)
      • Praca nad kolumnami, wierszami i komórkami (108)
      • Wprowadzanie do komórek tekstu oraz obrazów (111)
      • Formatowanie tabeli i komórek (112)
    • Ćwiczenia podsumowujące (114)
    Rozdział 5. Wypełnienia i kontury (117)
    • Zmiana ustawień domyślnych (117)
    • Wypełnienie jednolite (119)
    • Wypełnienie tonalne (125)
    • Wypełnienie deseniem (128)
    • Wypełnienie teksturą (130)
    • Wypełnienie postscriptowe (131)
    • Okno dokowane Kolor (133)
    • Kontury obiektów (133)
    • Szybkie wypełnianie części wspólnej (139)
    • Paleta dokumentu (140)
    • Ćwiczenia podsumowujące (142)
    Rozdział 6. Precyzyjne rysowanie (145)
    • Linijki (147)
    • Siatka (149)
    • Prowadnice (152)
    • Dynamiczne prowadnice (155)
    • Przyciąganie do obiektów (158)
    • Ćwiczenia podsumowujące (162)