WAŻNE
PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"
To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś
CorelDRAW Graphics Suite X5 PL
Autor: Witold Wrotek Data wydania: 2011/03 Stron: 368
- ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2849-0
- Format: 168x237
- Oprawa: miękka
Pracuj z Corelem — obudź w sobie artystę
Jak rysować linie i figury płaskie? Jak wprowadzać tekst, edytować go i przekształcać? Jak wyczarować na płaszczyźnie złudzenie trójwymiarowości? Jak tworzyć i edytować animacje?
Czy oglądając perfekcyjne reklamy w czasopismach lub na billboardach, masz ochotę stworzyć coś równie dobrego, a może nawet lepszego? Podczas pracy z CorelDRAW X5 możesz korzystać z narzędzi, które dają podobne możliwości. Do ich używania wcale nie jest Ci potrzebna wiedza specjalistyczna. CorelDRAW X5 jest programem uniwersalnym. Umożliwia zarówno projektowanie wizytówek, papierów firmowych, broszur, stron internetowych, jak i wielostronicowych rysunków. Mimo bogactwa możliwości jest bardzo prosty w użyciu. Wystarczy, że go uruchomisz i będziesz wykorzystywał do umieszczania na arkuszu roboczym tego, co podpowiada Ci wyobraźnia. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, co pozwoli Ci uzyskać wiedzę o możliwościach całego pakietu, ale możesz również czytać ją na wyrywki — w zależności od potrzeb — niczym książkę kucharską.
Podręcznik ten poświęcony jest pakietowi CorelDRAW Graphics Suite X5 w polskiej wersji językowej. Na szczęście zmiany w kolejnych wersjach nie są rewolucyjne, a ewolucyjne. Dzięki temu możesz używać tej książki także wtedy, gdy korzystasz z innej wersji pakietu. W obecnej wersji przechodzenie pomiędzy modułami CorelDRAW X5 oraz Corel PHOTO-PAINT X5 jest wyjątkowo płynne. Ponieważ każdy z nich jest przeznaczony do pracy z innymi rodzajami plików, książka została podzielona na dwie części — w każdej opisano szczegółowo pracę z jednym z modułów. Z części pierwszej dowiesz się, jak umieszczać na rysunkach tekst, edytować go i przekształcać, łatwo urozmaicać rysunki efektami dwuwymiarowymi i wyczarować na płaszczyźnie złudzenie trójwymiarowości. Część druga nauczy Cię stosowania w pracach kolorów, deformowania obiektów, korzystania z efektów specjalnych oraz przygotowywania i edytowania animacji. Po zakończeniu lektury będziesz mógł sprawnie przygotować różnego typu profesjonalne projekty, takie jak wizytówki, broszury, strony internetowe oraz wielostronicowe rysunki.
Rysowanie linii i figur płaskich Zmiana wymiarów i położenia obiektów Bitmapy i efekty specjalne Umieszczanie tekstu na rysunku Efekty dwuwymiarowe i trójwymiarowe Elementy stron WWW Tworzenie animacji Zapisywanie i drukowanie
Magia profesjonalnie przygotowanych grafik.
Książka jest wysyłana listem priorytetowym.
Zapraszam na moje pozostałe aukcje
|
10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji: po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"
Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.
Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.
Jak to działa?
Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.
|