Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COPYWRITING LICZ SIĘ ZE SŁOWAMI 45piekielnychTECH.

01-02-2014, 11:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik swistak_baunsuje
numer aukcji: 3895464438
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 01-02-2014 11:02:09

Dodatkowe informacje:
Format: cd audio
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.24 [kg]
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

COPYWRITING – LICZ SIĘ ZE SŁOWAMI!


W serii „Akademia Internetu” ukazało się nowe szkolenie. Tym razem z ponad dwugodzinnego nagrania wideo dowiesz się, jak dzięki kilku strategicznym technikom poprawić swoje oferty sprzedażowe, by skuteczniej wpływać na decyzja zakupowe e-klienta.

Szkolenie „Copywriting – licz się ze słowami!” miałem przyjemność prowadzić on-line w listopadzie 2011 dla uczestników Miasta Szkoleń.Temat ten zresztą od kilku lat prezentuję m.in. podczas szkoleń organizowanych przez Akademię Allegro, a także w ramach studiów podyplomowych w kilku uczelniach w różnych miastach Polski.

Co ciekawe, okazuje się, że większość (ponad 80%) e-sprzedawców popełnia szereg kardynalnych błędów, które sabotują sprzedaż, odstraszając klientów. Badając od kilku lat oferty setek aukcji i sklepów internetowych, zlokalizowałem te nieprawidłowości i znalazłem sposób na ich wyeliminowanie.

Jeśli i Ty chcesz dowiedzieć się, jak dzięki paru prostym zabiegom zwiększyć skuteczność sprzedażową swoich ofert, koniecznie sięgnij po to nagranie.

Tytuł: Copywriting – licz się ze słowami!
Autor: Maciej Dutko
Data wydania: 2[zasłonięte]011-20
Objętość: 140 minut video
Format wideo: uniwersalny (.mp4)

 

 

WARTOŚĆ ZESTAWU TO OK. 60ZŁ



AUDIOBOOK: COPYWRITING 45 TECHNIK - PIEKIELNIE SKUTECZNE TEKSTY REKLAMOWE

Czas nagrania: 1 godz.36 min

Opakowanie: Pudełko DVD

Rok wydania: 2012
format: 19 x 13,5 cm
Producent: Global Profit

Przedmiotem sprzedaży jest audiobook mp3 – książka czytana, która zawiera 45 najskuteczniejszych technik copywritingu skupiając się na samej esencji tematu. W skrócie copywriting to sztuka tworzenia skutecznych ofert
sprzedażowych.

Dlaczego te techniki są „piekielnie skuteczne”?


Często słyszymy recenzje reklam, że są dobre, śmieszne czy niekonwencjonalne. Z perspektywy profesjonalnego copywritera jest tylko jedna definicja skutecznej reklamy: reklama generująca najwyższy wolumen sprzedaż
y. Definicja ta celowo pomija takie elementy jak poprawność stylistyczna, wartości informacyjne, szkielet ofertowy i inne czynniki, których zachowanie nie zawsze ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż. W 45 technikach
copywritingu umieściliśmy tylko te techniki, które zostały sprawdzone praktycznie i generowały największą sprzedaż. Testy technik odbyły się na 15 tysiącach transakcji zawartych przez Internet, dlatego właśnie uważane są
za piekielnie skuteczne.

Czy potrzebuje dużego budżetu reklamowego, aby osiągać wysokie wskaźniki sprzedaży?
Budeżet reklamowy nie ma przełożenia na skuteczność reklamy. Przytoczę tutaj słowa Knut Georg'a Andersen'a, przedstawiciela skandynawskiej szkoły reklamy:
Nie ma usprawiedliwienia dla złych reklam. Pierwszą wymówką są zawsze pieniądze, ale dobre pomysły nie zaczynają się od dużych budżetów.
Dlatego też jedyną rzeczą jaką dziś potrzebujesz jest odrobina kreatywności i znajomość technik copywritingu.

Czy potrzebuje dużo czasu aby przyswoić te techniki?


Oprócz technikami copywritingu zajmuje się również efektywnym zarządzaniem czasem, dlatego możesz być pewny, że masz przed sobą możliwość poznania 45 technik w optymalny i szybki sposób. Jak to możliwe?
Po pierwsze, publikacja ta jest w formacie mp3, możesz jej słuchać w trakcie śniadania, w samochodzie, ćwicząc czy robiąc setki innych rzeczy nie angażujących Twojego umysłu.
Drugą istotną kwestią jest forma przedstawienia tematu. Otrzymujesz czystą esencję wiedzy. Nie ma tutaj zbędnych komentarzy i rozmywania tematu rzeczami mało istotnymi merytorycznie. Cała publikacja została
kilkukrotnie odchudzona, abyś miał możliwość zapoznania się z nią w jak najkrótszym czasie. Jestem pewien, że będziesz miał ochotę przesłuchać od razu całość nagrania, jednak polecam Ci dawkowanie technik, tak abyś
miał czas na ich swobodne przyswojenie i przetestowanie.

Jakie korzyści daje poznanie technik copywritingu?


Odpowiem wprost: znajomość technik copywritingu dostarcza gotówki do Twojego portfela, bez względu na to czy prowadzisz własny biznes czy jesteś handlowcem. W obu przypadkach gwarantuje Ci zwiększenie sprzedaży po ich zastosowaniu.

Oto jak wykorzystanie copywritingu zmieniło moje postrzeganie skutecznej oferty: W 2004 Roku po otwarciu kolejnego sklepu internetowego nad naszą firmą zebrały się czarne chmury. Pomimo dobrego pozycjonowania i
dużej ilości odsłon odnotowaliśmy najniższą dynamikę sprzedaży w porównaniu ze wcześniejszymi projektami. Przyczyn problemu doszukiwano się w produktach, cenach, zapleczu technicznym i innych czynnikach, z których
żaden, jak się okazało, nie był prawdziwy. Postanowiłem zidentyfikować źródło problemu analizując wszystkie poszczególne aspekty przedsięwzięcia. Ceny były porównywalne lub niższe w stosunku do naszej konkurencji. Ś
cieżka zamawiania produktu została przetestowana na dużej liczbie osób w różnym wieku i dla nikogo nie stanowiła problemu. Serwer działał bardzo szybko i nigdy nie odnotowaliśmy jego awarii. Nasza oferta wydawała się
bardzo podobna do konkurencji i właśnie w tym tkwił problem. Ponieważ księgarni internetowych było dosyć dużo wszystkie z nich miały identyczne opisy książek.

Doszedłem do wniosku, że decyzja zakupowa potencjalnego klienta jest bardzo często losowa, ponieważ oferty nie różniły się praktycznie niczym. Postanowiłem wyróżnić ofertę naszego sklepu poprzez zmianę kilku
elementów w opisach książek z listy dziesiątki bestsellerów. W ciągu miesiąca odnotowaliśmy ponad 170% wzrost sprzedaży. Dodatkowo google traktował oferty wszystkich księgarni internetowych, które miały podobne
opisy jako „duplicate content”i zrzucał je na dalsze pozycje. Dzięki oryginalnym opisom uzyskaliśmy w google „top 3” na wiele konkurencyjnych fraz. Po trzech miesiącach od tego zabiegu zatrudniliśmy dodatkową osobę
copywritera, który zajmował się tylko i wyłącznie tworzeniem odpowiednich ofert i monitorowaniem rezultatów ich zastosowań. Na tej podstawie powstało opracowanie 45 najskuteczniejszych technik copywritingu. Kupując je
oszczędzasz ponad 5 lat badań, które nasza firma poczyniła testując różne warianty ofert i preferencje klientów. Czy potrafisz sobie wyobrazić, że Twoja sprzedaż wzrośnie o 300%?