Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Copy Writing. Jak sprzedawać słowem

05-07-2015, 19:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.69 zł     
Użytkownik edgardmultimedia
numer aukcji: 5425072008
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 05-07-2015 18:57:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
  INFORMACJE
 

O mnie
 

Nasz oferta
 

Zasady zakupu
 

Ochrona danych
 
 
  KONTAKT
 
EDGARD
 
ul. Belgijska 11
02-511 Warszawa
 
 
 
(022)[zasłonięte]853 11 wew. 204
(022)[zasłonięte]847 51 wew. 204
 
[zasłonięte]@jezykiobce.pl
 
  NASZA OFERTA
 

Programy
 

Audio Kursy
 

Kursy MP3
 

Kursy Specjalistyczne
 

Dla Dzieci
 
 
  ZASADY WYSYŁKI
 

Przedpłata na konto
 
Edgard
 
88 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002
3[zasłonięte]975 02
 
w tytule wpłaty proszę podać
nick oraz hasło "allegro"
 

Wylicytowany towar wysyłany
jest w ciągu 2 dni roboczych
od otrzymania wpłaty lub
potwierdzenia zamówienia
 

Odbiór osobisty
 
Poniedziałek - piątek
w godz 9 - 17, po
wcześniejszym umówieniu się
 
  KOSZT WYSYŁKI
 

Wysyłka na terenie Polski
 
Poczta Polska
 
Pobranie 13 zł
Priorytet +3zł
Przedpłata 9 zł
Priorytet +1 zł
 
Kurier
 
Tylko w przypadku
przedpłaty 19zł
PROMOCJA!!!
Zakup powyżej 99 zł
- kurier 12zł
 


 

 

Programy     |     Audio Kursy     |     Kursy MP3     |     Kursy Specjalistyczne     |     Dla Dzieci
Kursy do nauki 20 języków obcych, dla początkujących, średnio zaawansowanych i zaawansowanych. Nagrania native speakerów.

 

   Dorota Jędrzejewska

 

Copy Writing. Jak sprzedawać słowem

 

"No to Frugo", "Żubr występuje w puszczy", "Zawsze Coca-Cola" czy "Nike. Just do it!" to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

 

Liczba stron:
Oprawa:
Format:
Wydawnictwo:
Rok wydania:
208
broszura
16.5x23.5cm
Edgard
2013

 

 






 
Każdy produkt jest fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany i nieużywany.
Do każdego zakupu dołączony jest paragon. Faktura VAT na życzenie.
 

© Edgard. Wszelkie prawa zastrzeżone.