Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COOLTOWY syntezator ACCESS VIRUS TI SNOW mondo24

29-06-2012, 12:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 130 zł     
Użytkownik mondo24pl
numer aukcji: 2399862982
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 19-06-2012 16:54:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OBSŁUGA TRANSAKCJI ALLEGRO
7 DNI W TYGODNIU W GODZ. 9-22:

e-mail: [zasłonięte]@mondo24.pl
Tel: 886-[zasłonięte]-964
GG: 24[zasłonięte]821

Zasady obowiązujące na aukcjach MONDO24 znajdziesz na stronie O MNIE. Towar mamy w magazynie lub mamy potwierdzoną możliwość sprowadzenia go od dostawcy w ciągu 3-24 h.
Akceptujemy płatności ALLEGRO, przelewem zwykłym (przedpłatę) oraz płatność gotówką przy odbiorze (pobranie). Możemy odmówić wysyłki i płatności za pobraniem kontrahentom z wątpliwą historią na Allegro.
Paczki wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS Poland, PON-PIĄT do godz. 20 - zwykle są dostarczane następnego dnia roboczego wczesnym popołudniem. Jeśli w aukcji nie podano inaczej, koszt dostawy:
WARTOŚĆ POW. 500 ZŁ
Wysyłka kraj lub dostawa w Warszawie GRATIS
WARTOŚĆ DO 500 ZŁ
* przedpłata: 17 zł
* pobranie: 27 zł
* odbiór osobisty w Warszawie gratis (po umówieniu się)
Przy zakupie wielu produktów i możliwości łącznej wysyłki w jednym kartonie płacisz za przesyłkę tylko raz.

Access Virus TI Snow

Virus TI Snow to najnowszy i najmniejszy jak dotąd Virus. Jest wielkości kartki papieru [28 x 15 cm], a zbudowany tak solidnie, jak mały czołg. Oto odpowiedź na zmieniające się wymagania użytkowników, którzy poszukują niewielkiego, ale potężnego instrumentu zarówno do nowoczesnego studia nagrań, jak i na scenę.

Lecz niech małe wymiary Cię nie zmylą – Snow to prawdziwy Virus TI, z tym samym „silnikiem” brzmieniowym i z tym samym rewelacyjnym i przełomowym oprogramowaniem Total Integration.

Więc gdzie jest haczyk? Nigdzie! Snow wyposażony jest w analogowe wyjścia i wejścia stereo, MIDI i port USB, przez który Snow komunikuje się z komputerem i może pracować jako sprzętowy plug-in VST/Audio Unit. Na panelu kontrolnym znajdziesz taki sam wyświetlacz jak w modelach Desktop/Keyboard oraz niezbędne kontrolery pozwalające na łatwy wybór brzmienia oraz natychmiastową regulację najpotrzebniejszych parametrów, takich jak Cut-Off czy Resonance. Maksymalnie 4 naciśnięcia przycisków dzielą użytkownika od wybrania żądanego brzmienia, a system adaptowanych menu oraz całkiem nowy tryb Easy Edit pozwala na niespotykanie szybką i łatwą obsługę.

Jeśli chodzi o potencjał brzmieniowy, to do dyspozycji mamy cały arsenał wirtualnych generatorów analogowych, Wavetable, syntezę granularną i najróżniejsze typy filtrów włączając w to klasyczny kaskadowy filtr Mini Mooga. Jak zwykle w przypadku instrumentów z logo Virus, na pokładzie znajduje się całe mnóstwo znakomitych presetów, a wybierać można z ponad 6000 najlepszych brzmień przygotowanych przez zawodowych programistów i muzyków.

Virus TI Snow powinien być nieodzownym wyposażeniem mobilnego muzyka, który z pewnością doceni fakt, że w komplecie z instrumentem otrzymuje praktyczną torbę, która zabezpieczy sprzęt i umożliwi wygodne jego przenoszenie!

Przykłady dźwiękowe

SnowBankA.jpg SnowBankB.jpg

Trochę Szczegółów

Oscylatory
Trzy oscylatory główne i jeden suboscylator na głos. Oscylator główny może pracować w różnych trybach – klasyczny oscylator analogowy [piła, sinus, trójkąt, 62 fale spektralne, kilka modeli FM] oraz tzw. Hypersaw [do 9 oscylatorów wytwarzających przebieg piłokształtny, do tego 9 suboscylatorów i oscylatorów synchronizowanych w tym samym czasie]. Oscylatory Wavetable ze 100-ma multi-indexami, z różnymi rozdzielczościami i opcjonalną modulacją szerokości fali. Do tego synteza granularna pozwalająca zmieniać parametry takie jak wysokość czy formant i przekształcać przebieg fali w dźwięki trudne do opisania. Oscylatory formantowe, które brzmią jak przebiegi klasyczne przepuszczone w bardzo rozbudowane banki filtrów z setkami pasm modulowanych przez indeksy Wavetable.

Filtry
Dwa całkowicie niezależne filtry [dolnoprzepustowy, górnoprzepustowy, środkowoprzepustowy, środkowozaporowy] z opcjonalnym blokiem saturacji umieszczonym pomiędzy filtrami. Pozwala to na dodanie efektów lo-fi lub dodatkowych filtrów dolno/górnoprzepustowych. Opcjonalny kaskadowy samorezonujący filtr typu Moog z symulacją przeciążenia i 1-4-polowy.

Modulacja
Dwuwymiarowa matryca modulacyjna z sześcioma slotami [1 źródło i 3 parametry modulowane w każdym]. Każdy parametr może być modulowany w czasie rzeczywistym. 3 generatory LFO z dodatkowymi parametrami przypisanymi na stałe, oraz jeden parametr modulowany wybierany przez użytkownika. Dwie superszybkie, wielostopniowe obwiednie [ADSTR].

Efekty
Sekcja efektów wyposażona w niezależne bloki Delay i Reverb na każdy patch [nawet w trybie Multi], do tego różne algorytmy Distortion/lo-fi, Phaser, Chorus/Flanger, Analog Boost, Ring Modulator, 3-zakresowy EQ i globalny Vocoder. Nie ma różnicy między trybami Single i Multi – brzmienia są identyczne.

Arpeggiator
Każdy patch ma swój własny arpeggiator zawierający 32 programowane kroki [każdy z regulowaną długością i głośnością] i globalna kontrola parametru swing/shuffle. Prawie każdy parametr włączając w to strukturę patternu i zakres oktawowy może być kontrolowany przez matrycę modulacji. Jako punkt startowy można wykorzystać patterny zaprogramowane przez producenta.

Wejścia/wyjścia
  • 2 wyjścia [@ +4dB], konwertery 24-bity/192 kHz z opcjonalnym miękkim limiterem
  • 2 wejścia z przetwornikami 24-bity
  • MIDI In/Out
  • USB – używane jako MIDI i audio [do trzech dodatkowych wejść/wyjść stereo] pracujące z prędkością 12Mb/s.
Wyjście Surround
Każdy part może być panoramowany dynamicznie między dwoma wyjściami stereo, co umożliwia uzyskanie efektu kwadrofonicznego

Obudowa
Śnieżnobiała, białe diody LED i wyświetlacz, drewniany panel przedni

Kontrolery
6 pokręteł, 21 przycisków, 18 diod LED

Polifonia
10-50 głosów, w zależności od stopnia komplikacji brzmienia i liczby użytych efektów

Tryb Multi
Programy Multi mogą zawierać całkowicie niezależne brzmienia Single, bez obawy o zmianę brzmień źródłowych przy edycji brzmień Multi. Jest to całkowicie unikalne rozwiązanie, niespotykane w produktach innych firm

Pamięć
512 brzmień w pamięci RAM, 512 brzmień ROM, 64 brzmienia Multi, 4-partowy multitimbral

Płynna zmiana parametrów
Adaptowana, płynna kontrola parametrów bez skokowych „przeskoków”. W zależności od typu parametru, zmiana może być płynna, typu „Sample-and-Hold” lub skokowa.

Total Integration
Jest to ekskluzywna technologia firmy Access, pozwalająca na połączenie Virusa TI z komputerem i stworzenie potężnego systemu zawierającego syntezator sprzętowy i plug-in. Plug-in nie tylko steruje syntezatorem, ale również uczestniczy w obróbce audio. Tym sposobem łączą się dwa światy: Virus TI odciąża procesor komputera i jednocześnie dostarcza najlepszych brzmień na świecie. Plug-in zwany Virus Control pozwala na całkowitą kompensację latencji, co powoduje, że system pracuje z dokładnością do jednej próbki, a wszelkie ustawienia są pamiętane w projekcie sekwencera. Virus Control to także wygodne narzędzie edycyjne i łatwa w użyciu biblioteka brzmień.

Wejścia i wyjścia analogowe Virusa TI mogą pracować jako interfejs audio, a wejście i wyjście MIDI – jako interfejs MIDI! Dzięki temu nie ma potrzeby stosowania dodatkowego interfejsu audio/MIDI.

Technologia Total Integration jest certyfikowana do pracy z następującymi aplikacjami: Apple Logic 8, Steinberg Cubase 4, Ableton Live 7, Digidesign Pro Tools 7.4, Cakewalk Sonar 7, ImageLine FL Studio 7.

Polska gwarancja dystrybutora: 2 lata