Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Controlling działalności marketingowej

16-10-2014, 4:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 48 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4611988594
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-10-2014 04:49:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Controlling działalności marketingowej
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08168
Wymiar: 16.5x23.5cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 232
Ocena: -
Waga: 0,43 kg
Indeks: 423[zasłonięte]01449KS
Rok wydania: 2007
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Nowak Marta
Wydawca: PWE

Opis książki


W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu.
Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument -- controlling działalności marketingowej -- pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu.


Książka składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono:
  • działalność marketingową przedsiębiorstwa wraz z psychologicznymi i zarządczymi aspektami marketingu, rolą interesariuszy i wyeksponowaniem najważniejszych instrumentów marketingowych;
  • filozofię controllingowego zarządzania marketingiem na tle całego systemu controllingu przedsiębiorstwa oraz profil controllera marketingowego;
  • bazę informacyjną controllingu działalności marketingowej;

  • instrumenty controllingu działalności marketingowej.



Książkę można odbierać zarówno w kategoriach aplikacyjnych, jak i poznawczych. Z jednej strony zawiera walory poradnika dla praktyków gospodarczych i kadry kierowniczej przedsiębiorstw wspartego wieloma przykładami, z drugiej -- stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim zarządzania, finansów i rachunkowości, marketingu i controllingu.
Zobacz także...