CONTINENTAL 205/60R16 92H
CONTIWINTERCONTACT TS 810 ML MO
DOT-4009
Cena dotyczy kompletu 2szt.
Continental ContiWinterContact TS810 to opona zimowa o asymetrycznym wzorze przeznaczona do samochodów osobowych średniej i wyższej klasy. Przy projektowaniu opony Continental ContiWinterContact TS810 zastosowano nowoczesne rozwiązania technologiczne. Dzięki temu opona gwarantuje odpowiednią kontrolę trakcji oraz krótką drogę hamowania zarówno na śniegu jak i na lodzie.
Opona Continental ContiWinterContact TS810 zaostała wyposażona w nowoczesny wzór, który został zaprojektowany dzięki komputerowej optymalizacji. Asymetryczna rzeźba umożliwia podział bieżnika na dwie strefy, z których każda ma inne właściwości. Zewnętrzna część bieżnika Continental ContiWinterContact TS810 gwarantuje płynną i komfortową jazdę. W tym celu wykorzystano szerokie klocki bieżnika, które stabilizują tor jazdy oraz zapewniają boczną przyczepność podczas pokonywania zakrętów. Aby zredukować szumy i drgania zastosowano specjalnie rowki na barkach opony. Dzięki temu opona jest cicha i komfortowa. Wewnętrzna część opony zapewnienia bezpieczną trakcję podczas jazdy na mokrej nawierzchni. Wyposażono ją w promieniste rowki połączone z szerokim kanałem obwodowym, które umożliwiają szybkie i skuteczne usuwanie wody z powierzchni kontaktu opony z drogą.
Aby zagwarantować lepsze sterowanie, z centralnej części opony umieszczono ciągłe żebro. Dzięki niemu opona dokładnie przenosi ruchy kierownicy na drogę. Żebro wyposażono w małe nacięcia na bokach, które pozwalają na dostosowanie się do nierówności drogi. Na powierzchni bieżnika zastosowano specjalnie nacięcia lamelkowe, które poprawiają przyczepność podczas jazdy na śliskiej nawierzchni. Wewnątrz lamelek umieszczono specjalne rozpórki, które zapobiegają zamykaniu się lamelek podczas kontaktu z drogą. W ten sposób uzyskano lepszy efekt „wgryzania” się w podłoże, a tym samym krótszą drogę hamowania oraz dynamiczne zachowanie podczas ruszania i przyśpieszania. Dodatkowo opona została wyposażona w wskaźnik zużycia opony, który pozwala na stałą kontrolę stanu bieżnika.