Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CONTENT STRATEGY FOR THE WEB Halvorson, Rach

29-06-2015, 7:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 134.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405836789
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015, 7:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]61191, 978[zasłonięte][zasłonięte]18083, 978[zasłonięte][zasłonięte]81647, 978[zasłonięte][zasłonięte]59114, 978[zasłonięte][zasłonięte]46835, 978-[zasłonięte][zasłonięte]61191, 978-[zasłonięte][zasłonięte]18083, 978-[zasłonięte][zasłonięte]81647, 978-[zasłonięte][zasłonięte]59114, 978-[zasłonięte][zasłonięte]46835
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Content Strategy for the Web (Voices That Matter)

PRODUCT DETAILS:
Author: Kristina Halvorson, Melissa Rach
Language: English
Publisher: New Riders
Publication Date: 1 Mar 2012
Dimensions: 17.8 x 1.2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 216
Condition: NEW
Product_ID: ACB1DAD304

FROM CONSTANT CRISIS TO SUSTAINABLE SUCCESS BETTER CONTENT MEANS BETTER BUSINESS. Your content is a mess: the website redesigns didn't help, and the new CMS just made things worse. Or, maybe your content is full of potential: you know new revenue and cost-savings opportunities exist, but you're not sure where to start. How can you realize the value of content while planning for its long-term success? For organizations all over the world, Content Strategy for the Web is the go-to content strategy handbook. Read it to: * Understand content strategy and its business value * Discover the processes and people behind a successful content strategy * Make smarter, achievable decisions about what content to create and how * Find out how to build a business case for content strategy With all-new chapters, updated material, case studies, and more, the second edition of Content Strategy for the Web is an essential guide for anyone who works with content.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


OPTIMIZE Lee Odden

CONTENT RULES Ann Handley, C. Chapman

CONTENT STRATEGY AT WORK Margot Bloomstein

LETTING GO OF THE WORDS

EPIC CONTENT MARKETING Joe Pulizzi

MANAGING ENTERPRISE CONTENT Rockley, Cooper