Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CONSUMING THE ROMANTIC UTOPIA Eva Illouz

11-03-2015, 16:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 215.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5075653875
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015 15:41:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30996, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68065, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70904, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02057, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30863, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30996, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68065, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70904, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02057, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30863

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Consuming the Romantic Utopia: Love and the Cultural Contradictions of Capitalism

CONSUMING THE ROMANTIC UTOPIA Eva Illouz

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Eva Illouz
Language: English
Publisher: University of California Press
Publication Date: 28 May 1997
Dimensions: 15.2 x 2.5 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 388
Condition: NEW
Product_ID: A5BABA5715

 

 

To what extent are our most romantic moments determined by the portrayal of love in film and on TV? Is a walk on a moonlit beach a moment of perfect romance or simply a simulation of the familiar ideal seen again and again on billboards and movie screens? In her unique study of American love in the twentieth century, Eva Illouz unravels the mass of images that define our ideas of love and romance, revealing that the experience of 'true' love is deeply embedded in the experience of consumer capitalism. Illouz studies how individual conceptions of love overlap with the world of cliches and images she calls the 'Romantic Utopia'. This utopia lives in the collective imagination of the nation and is built on images that unite amorous and economic activities in the rituals of dating, lovemaking, and marriage. Since the early 1900s, advertisers have tied the purchase of beauty products, sports cars, diet drinks, and snack foods to success in love and happiness.Illouz reveals that, ultimately, every cliche of romance - from an intimate dinner to a dozen red roses - is constructed by advertising and media images that preach a democratic ethos of consumption: material goods and happiness are available to all. Engaging and witty, Illouz's study begins with readings of ads, songs, films, and other public representations of romance and concludes with individual interviews in order to analyze the ways in which mass messages are internalized. Combining extensive historical research, interviews, and postmodern social theory, Illouz brings an impressive scholarship to her fascinating portrait of love in America.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE CULTURE INDUSTRY Theodor Adorno

 WHY LOVE HURTS Eva Illouz

 WHY LOVE HURTS: A SOCIOLOGICAL EXPLANATION Illouz

 COLD INTIMACIES Eva Illouz

 MIND, SELF AND SOCIETY: 1 George Mead