Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CONSUMER PSYCHOLOGY Cathrine Jansson-Boyd

25-10-2014, 23:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 194.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643197826
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 22:47:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08378, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10050, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07291, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52292, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08274, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08378, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10050, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07291, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52292, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08274

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Consumer Psychology

CONSUMER PSYCHOLOGY Cathrine Jansson-Boyd

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Cathrine V. Jansson-Boyd
Language: English
Publisher: Open University Press
Publication Date: 1 Jan 2010
Dimensions: 17 x 1.5 x 23.8 cm
Format: Paperback
Pages: 312
Condition: NEW
Product_ID: ACC5BB928X

 

 

Why do people behave and think the way they do? What makes people choose certain products and services? How does consumption affect our everyday lives? Informed by psychological theory and supported by research, this book provides an overall understanding of consumer behaviour and underlying thought processes. Psychology is central to an effective understanding of consumer behaviour and this book shows how it can be used to explain why people choose certain products and services, and how this affects their behaviour and psychological well-being. It explores key theories within social, cognitive and developmental psychology to show how psychology can help explain consumption behaviours. These include: Memory Learning Perception Attention Emotions Decision making Each chapter features an introduction, key terms and a summary as well as study questions or class exercises that encourage you to think critically about the subjects covered. Each topic is illustrated with real-life examples, including adverts and case studies, allowing you to relate the theory to everyday life. Written in a clear and accessible style, this book is essential reading for students of consumer psychology.It is also important reading for anyone studying consumption, whether in marketing, consumer behaviour, sociology, anthropology or business studies.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 INFORMATION TECHNOLOGY MANAGEMENT Turban, Volonino

 BUYOLOGY Martin Lindstrom

 FORENSIC PSYCHOLOGY David Canter

 CRAFTING AND EXECUTING STRATEGY Thompson, Janes

 ESSENTIALS OF GLOBAL MARKETING Svend Hollensen

 MARKETING COMMUNICATIONS Chris Fill