Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CONSUMER CULTURE, IDENTITY AND WELL-BEING Dittmar

26-09-2014, 2:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 243.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4551970395
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 26-09-2014 02:46:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65358, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22454, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92342, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30022, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87206, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65358, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22454, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92342, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30022, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87206

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Consumer Culture, Identity and Well-Being: The Search for the 'Good Life' and the 'Body Perfect' (European Monographs in Social Psychology)

CONSUMER CULTURE, IDENTITY AND WELL-BEING Dittmar

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Helga Dittmar
Language: English
Publisher: Psychology Press
Publication Date: 17 Sep 2010
Dimensions: 15.2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 296
Condition: NEW
Product_ID: 1D4D7BA629

 

 


Advertising, materialism and consumption are central aspects of contemporary Western culture. We are bombarded with idealised images of the perfect body, desirable consumer goods, and affluent lifestyles, yet psychology is only just beginning to take account of the profound influence these consumer culture ideals have on individuals’ sense of identity and worth.
Consumer Culture, Identity, and Well-Being documents the negative psychological impact consumer culture can have on how individuals view themselves and on their emotional welfare. It looks at the social psychological dimensions of having, buying and wanting material goods, as well as the pursuit of media-hyped appearance ideals. In particular, it focuses on:
  • The purchasing of material goods as a means of expressing and seeking identity, and the negative consequences of this
  • Psychological buying motivations in conventional buying environments and on the Internet
  • The unrealistic socio-cultural beauty ideals embodied by idealized models.

Throughout, different approaches from social psychology are integrated, such as self-completion, self-discrepancy and value theory, to create a comprehensive theoretical framework for understanding the impact of internalising core consumer culture ideals on how individuals see themselves and the implications this has for their psychological and physical health.
Consumer Culture, Identity, and Well-Being is of interest to anybody who wants to find out more about the psychological effects of living in modern consumer societies on children, adolescents, and adults. More specifically, it will be of interest to students and researchers in social psychology, sociology, media studies, communication and other social sciences, as well as to psychologists, health workers, and practitioners interested in the topics of identity, consumption pathologies, body image, and body-related behaviours.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PREJUDICE: ITS SOCIAL PSYCHOLOGY Rupert Brown

 THE BEAUTY MYTH Naomi Wolf