Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CONSUMER BEHAVIOR AND CULTURE Marieke de Mooij

26-10-2014, 5:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 328.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643476695
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 05:45:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11685, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57980, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29799, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25083, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74548, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11685, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57980, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29799, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25083, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74548

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising

CONSUMER BEHAVIOR AND CULTURE Marieke de Mooij

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Marieke de Mooij
Language: English
Publisher: Sage Publications, Inc
Publication Date: 16 Nov 2010
Dimensions: 18.7 x 1.8 x 23.2 cm
Format: Paperback
Pages: 424
Condition: NEW
Product_ID: 141B979900

 

 

This second edition presents an empirically-based model for integrating culture with consumer behaviour and contains the following updates: a new chapter (Chapter 7) is included to bring together the existing and new material on communication, culture, and media behaviour. Implications to international marketing and advertising have been removed from the previous edition's Chapter 8 and are integrated in each chapter where appropriate, including relevant advertisements, so that students can understand the real-world implications of the research. All data, charts, tables and additional material have been updated.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CULTURES AND ORGANIZATIONS: SOFTWARE OF THE MIND

 RESEARCH METHODS FOR BUSINESS STUDENTS Saunders

 MARKETING: REAL PEOPLE, REAL DECISIONS Solomon

 MARKETING COMMUNICATIONS: A EUROPEAN PERSPECTIVE

 MARKETING: REAL PEOPLE, REAL DECISIONS Stuart