GWARANCJA BEZPIECZEŃSTWA ZAKUPÓW PROWADZONE PRZEZ NAS AUKCJE OBJĘTE SĄ GWARANCJĄ BEZPIECZEŃSTWA ALLEGRO
W ramach tego programu Serwis Allegro gwarantuje Państwu zwrot gotówki za zakupiony przedmiot wraz z kosztami przesyłki do kwoty 10 000 zł. MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARÓW Towary zakupione na naszych aukcjach mogą zostać zwrócone w terminie 10 dni od daty zakupu. Zgodnie z obowiązującym prawem. Szczegółowe zasady oraz wyjątki wskazane zostały w regulaminie naszych aukcji znajdującym się na stronach "O mnie" PRZESYŁKI UBEZPIECZONE Wszystkie nasze przesyłki kurierskie są ubezpieczone- oznacza to, że w wypadku uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości otrzymacie Państwo zwrot gotówki za uszkodzony towar. Warunkiem jest wypełnienie formularza reklamacyjnego w obecności doręczyciela. ( Formularz taki każdy kurier posiada przy sobie) JEDNA OPŁATA ZA PRZESYŁKĘ W wypadku przesyłki kurierskiej (wpłata na konto lub PayU) przedmioty wylicytowane przez Państwa na naszych pozostałych aukcjach zostaną przesłane wraz z przedmiotem wylicytowanym na tej aukcji bez dodatkowych kosztów przesyłki Warunkiem jest wpisanie przedmiotów, które mają zostać wysłane wspólną przesyłką do formularza płatności aukcji. REGULAMIN Dokonanie zakupu na naszych aukcjach jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu naszego sklepu znajdującego się na stronie "O mnie". |
KONTAKT | 999[zasłonięte][zasłonięte]52618,999[zasłonięte][zasłonięte]49153,999[zasłonięte][zasłonięte]71392 Confessions of an Advertising Man PRODUCT DETAILS: Author: David Ogilvy Language: English Publisher: Southbank Publishing Publication Date: 1 Sep 2011 Dimensions: 15.3 x 1.8 x 23.4 cm Format: Paperback Pages: 192 Condition: NEW
A new edition of the timeless business classic featured on "Mad Men"--as fresh and relevant now as the day it was written ""We admire people who work hard, who are objective and thorough. We detest office politicians, toadies, bullies, and pompous asses. We abhor ruthlessness. The way up our ladder is open to everybody. In promoting people to top jobs, we are influenced as much by their character as anything else." --David Ogilvy""" David Ogilvy was considered the "father of advertising" and a creative genius by many of the biggest global brands. First published in 1963, this seminal book revolutionized the world of advertising and became a bible for the 1960s ad generation. It also became an international bestseller, translated into 14 languages. Fizzing with Ogilvy's pioneering ideas and inspirational philosophy, it covers not only advertising, but also people management, corporate ethics, and office politics, and forms an essential blueprint for good practice in business. |
Wysyłka towaru nastąpi w terminie od 5-7 DNI ROBOCZYCH. Nie ma możliwości, wcześniej realizacji wysyłek. Kupując kilka książek za przesyłkę kurierską płacisz tylko raz Jeśli jesteś zainteresowany jakąś ksiażką, a nie posiadamy jej aktualnie wystawionej - prosimy o wiadomość. Gwarantujemy, że u nas kupisz ją najtaniej. |