Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CONFERENCES AND CONVENTIONS: A GLOBAL INDUSTRY

11-03-2015, 18:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 294 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5076390071
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015 18:45:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06854, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92632, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67119, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63804, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08452, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06854, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92632, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67119, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63804, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08452

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Conferences and Conventions: A global industry (Events Management)

CONFERENCES AND CONVENTIONS: A GLOBAL INDUSTRY

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tony Rogers
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 30 Nov 2007
Dimensions: 18.9 x 2.5 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 424
Condition: NEW
Product_ID: A75A6D5441

 

 

Providing a comprehensive, in-depth analysis of the international conference industry, ''Conferences and Conventions: A Global Industry Second Edition'' examines the industry's origins, structure, economics, career opportunities, and future development. It also explains its links with the wider tourism industry. Now in its second edition, it is packed with a wealth of new international case studies covering the city of Melbourne, Queen Elizabeth II conference centre, London, Abu Dhabi, MCI Group, the Scottish Exhibition and Conference Centre, Glasgow and team San Jose, California.It also has new sections on: market segmentation and web marketing; conference and event budgeting; technology and communications, from video conferencing to web casting and pod casting; and corporate social responsibility and sustainable and green events. ''Conferences and Conventions:A Global Industry'' is illustrated with case studies and examples from around the world, including Great Britain, Canada, Australasia, Dubai, Greece, Thailand, South Africa, USA, Austria and many other destinations.It also provides challenging and reflective questions at the end of each chapter so that readers can test their knowledge and think about the issues raised, accompanied by practical assignments.Tony Rogers is Executive Director of the British Association of Conference Destinations and Association of British Professional Conference Organisers, UK. This second edition, now in full colour, is packed with new case studies from Cyprus, India, Australia and Abu Dhabi (amongst others), as well as new material including web marketing, procurement and ROI and corporate social responsibility. It is endorsed by the British Associations of Conferences Destinations and Association of British Professional Conference Organizers. It provides user-friendly, accessible approach that actively helps the reader to absorb and understand information.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HOSPITALITY BUSINESS DEVELOPMENT Hassanien, Dale

 EVENTS MANAGEMENT Glenn Bowdin, Johnny Allen

 BUSINESS TRAVEL Rob Davidson, Beulah Cope

 FESTIVAL AND EVENTS MANAGEMENT Yeoman, Robertson

 EVENTS DESIGN AND EXPERIENCE Graham Berridge

 STRATEGIC BRAND MANAGEMENT: A EUROPEAN PERSPECTIVE