Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COMPUTER ANIMATION: ALGORITHMS AND TECHNIQUES

11-04-2015, 6:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 287.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5169927844
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-04-2015, 6:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]39810, 978[zasłonięte][zasłonięte]87806, 978[zasłonięte][zasłonięte]48270, 978[zasłonięte][zasłonięte]41584, 978[zasłonięte][zasłonięte]15109, 978-[zasłonięte][zasłonięte]39810, 978-[zasłonięte][zasłonięte]87806, 978-[zasłonięte][zasłonięte]48270, 978-[zasłonięte][zasłonięte]41584, 978-[zasłonięte][zasłonięte]15109
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Computer Animation: Algorithms and Techniques

PRODUCT DETAILS:
Author: Rick Parent
Language: English
Publisher: Morgan Kaufmann
Publication Date: 27 July 2012
Dimensions: 19.1 x 4.5 x 23.5 cm
Format: Hardcover
Pages: 630
Condition: NEW
Product_ID: A1B415D420

Driven by demand from the entertainment industry for better and more realistic animation, technology continues to evolve and improve. The algorithms and techniques behind this technology are the foundation of this comprehensive book, which is written to teach you the fundamentals of animation programming. In this third edition, the most current techniques are covered along with the theory and high-level computation that have earned the book a reputation as the best technically-oriented animation resource. Key topics such as fluids, hair, and crowd animation have been expanded, and extensive new coverage of clothes and cloth has been added. New material on simulation provides a more diverse look at this important area and more example animations and chapter projects and exercises are included. Additionally, spline coverage has been expanded and new video compression and formats (e.g., iTunes) are covered. This title includes companion site with contemporary animation examples drawn from research and entertainment, sample animations, and example code.It describes the key mathematical and algorithmic foundations of animation that provide you with a deep understanding and control of technique. It includes expanded and new coverage of key topics including: fluids and clouds, cloth and clothes, hair, and crowd animation. It explains the algorithms used for path following, hierarchical kinematic modelling, rigid body dynamics, flocking behaviour, particle systems, collision detection, and more.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


GAME CODING COMPLETE Mike McShaffry

GAME ENGINE ARCHITECTURE Jason Gregory

MATHEMATICS FOR 3D GAME PROGRAMMING AND ...

REAL-TIME COLLISION DETECTION Christer Ericson

NUMERICAL RECIPES:THE ART OF SCIENTIFIC COMPUTING

TYPES AND PROGRAMMING LANGUAGES Benjamin Pierce