Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COMPUTER ANIMATION: ALGORITHMS AND TECHNIQUES

27-07-2014, 7:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 370.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4372037827
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 27-07-2014 07:50:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36919, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06647, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01503, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08718, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53200, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36919, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06647, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01503, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08718, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53200

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Computer Animation: Algorithms and Techniques (The Morgan Kaufmann Series in Computer Graphics)

COMPUTER ANIMATION: ALGORITHMS AND TECHNIQUES

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Rick Parent
Language: English
Publisher: Morgan Kaufmann
Publication Date: 11 Nov 2007
Dimensions: 19.1 x 3.3 x 23.5 cm
Format: Hardcover
Pages: 631
Condition: NEW
Product_ID: A1B5CBA000

 

 

Driven by the demands of research and the entertainment industry, the techniques of animation are pushed to render increasingly complex objects with ever-greater life-like appearance and motion. This rapid progression of knowledge and technique impacts professional developers, as well as students. Developers must maintain their understanding of conceptual foundations, while their animation tools become ever more complex and specialized. The second edition of Rick Parent's ''Computer Animation'' is an excellent resource for the designers who must meet this challenge. The first edition established its reputation as the best technically oriented animation text.This new edition focuses on the many recent developments in animation technology, including fluid animation, human figure animation, and soft body animation. The new edition revises and expands coverage of topics such as quaternions, natural phenomenon, facial animation, and inverse kinematics. The book includes up-to-date discussions of Maya scripting and the Maya C++ API, programming on real-time 3D graphics hardware, collision detection, motion capture, and motion capture data processing.It is the leading text for animation courses that have a technical focus. It includes companion site with contemporary animation examples drawn from research and entertainment, sample animations, and example code. It describes the key mathematical and algorithmic foundations of animation that provide the animator with a deep understanding and control of technique.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GAME CODING COMPLETE Mike McShaffry

 MATHEMATICS FOR 3D GAME PROGRAMMING AND ...

 GAME ENGINE ARCHITECTURE Jason Gregory

 BEGINNING OPENGL GAME PROGRAMMING Luke Benstead

 GAME CODING COMPLETE Mike McShaffry

 3D GAME ENGINE DESIGN David Eberly