Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COMPLETE B2B ONLINE MARKETING Leake, Vaccarello

23-05-2014, 0:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 187.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178064175
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-05-2014 00:20:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81478, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25137, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37898, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57594, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54245, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81478, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25137, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37898, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57594, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54245

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Complete B2B Online Marketing

COMPLETE B2B ONLINE MARKETING Leake, Vaccarello

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: William Leake, Lauren Vaccarello, Maura Ginty
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 3 Aug 2012
Dimensions: 18.5 x 1.7 x 23.1 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: 111D147847

 

 

Learn to take full advantage of search and social media for B2B marketing Business-to-business marketers have been slow to enter the online marketing arena, but now that the impact of search and social media marketing in the consumer marketplace is clearly documented, B2B marketers are ready for a complete guide to making the most of the medium. Written by experts with first-hand knowledge of the field, this book clearly explains how to leverage today's search engine marketing and social media technologies to get, nurture, and convert leads. Topics include strategy, branding, monitoring, resource allocation, and much more.B2B marketers need detailed, practical guidelines and strategies for how best to gain, nurture, and convert leads using today's Internet technologies and strategies This ultimate how-to guide examines strategic and branding considerations, search engine optimization techniques, and how to maximize the impact of banner ads and landing pages Explains how to use social media listening and monitoring tools, how to engage visitors, and how to allocate resources to ensure success Covers measuring results, improving web site usability, using metrics, and nurturing leads Skilled B2B marketers who are ready to take advantage of all that online marketing has to offer will find this guide provides exactly the know-how they need.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE B2B SOCIAL MEDIA BOOK Bodnar, Cohen

 500 SOCIAL MEDIA MARKETING TIPS Andrew Macarthy

 MAXIMIZING LEAD GENERATION Ruth Stevens

 B2B DIGITAL MARKETING Michael Miller

 B2B A TO Z Bill Blaney

 DIGITAL MARKETING Chaffey