Opis produktu:
Stan płyty: 6-
1 - fatalny (bardzo dużo rys bądź pęknięcia, wartość wyłącznie kolekcjonerska)
2 - kiepski (liczne rysy, mogące mieć wpływ jakość odtwarzania, zwłaszcza w odtwarzaczu z czułym laserem)
3 - dostateczny (kilkanaście niegroźnych rys, które nie powinny mieć wpływu na odtwarzanie)
4 - dobry (kilkanaście nieszkodliwych rys, płyta czyta bez zarzutu)
5 - bardzo dobry (drobne, powierzchowne ryski i zabrudzenia)
6 - idealny (płyta nowa lub prawie jak nowa, brak rys lub jedna mikroskopijna)
Stan pudełka: 5
1 - fatalny (pudełko połamane w przynajmniej dwóch częściach)
2 - kiepski (pudełko całe, kilka pęknięć)
3 - dostateczny (maksymalnie 3 pęknięcia, możliwe przytarcia i zarysowania)
4 - dobry (brak pęknięć, normalne ślady użytkowania, możliwe przytarcia i zarysowania )
5 - bardzo dobry (nikłe ślady użytkowania)
6 - idealny (w folii lub brak folii, niewidoczne ślady użytkowania)
Stan poligrafii (książeczka): Idealny
Gra w polskiej wersji językowej
Opis gry:
Company of Heroes jest strategią czasu rzeczywistego, stworzoną przez autorów Warhammer 40,000: Dawn of War i popularnej serii Homeworld. Omawiany produkt nawiązuje do burzliwych lat II Wojny Światowej, ale koncentruje się na działaniach Stanów Zjednoczonych w zachodniej części kontynentu europejskiego.
Scenariusz niniejszej pozycji otwiera moment słynnego morsko-powietrznego desantu Aliantów w Normandii, zaciekle bronionej przez okupacyjne wojska III Rzeszy. Kampania dla pojedynczego gracza, niczym wysokiej klasy film fabularny, przedstawia losy dzielnych amerykańskich żołnierzy z tytułowej „Kompanii Bohaterów”. Natomiast tryb multiplayer umożliwia zabawę (sieć lokalna, albo Internet) maksymalnie ośmiu osobom, kontrolującym siły sprzymierzone lub dowodzącym Niemcami. Naturalnie twórcy zaimplementowali mnóstwo autentycznych lokacji, maszyn militarnych itd.
Za sprawą graficznego „silnika” o nazwie Essence Engine wirtualna rzeczywistość prezentuje się niezwykle sugestywnie. Trójwymiarowy świat podatny jest na zniszczenia, więc oglądamy np. rozjeżdżanie przez czołgi kamiennych krzyży na cmentarzach, powstawanie lejów po eksplozjach oraz spektakularne walenie się budynków pod wpływem ciężkiego ostrzału. Dodatkowo realistycznie funkcjonująca Sztuczna Inteligencja czyni z towarzyszy broni znakomicie działający zespół, wykorzystujący przeszkody terenowe w charakterze osłon, błyskawicznie reagujący na ruchy przeciwnika etc. Z kolei technologia Havok (vide m.in. Painkiller, Max Payne 2: The Fall of Max Payne i Thief: Deadly Shadows) gwarantuje należyte odzwierciedlenie praw fizyki.
Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas.
|