Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COMMUNICATOR-IN-CHIEF Hendricks, Denton

23-06-2014, 4:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 162.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270231520
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-06-2014 04:21:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36337, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91992, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51968, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91410, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68065, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36337, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91992, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51968, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91410, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68065

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Communicator-in-Chief: How Barack Obama Used New Media Technology to Win the White House (Lexington Studies in Political Communication)

COMMUNICATOR-IN-CHIEF Hendricks, Denton

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: John Allen Hendricks, Robert Denton
Language: English
Publisher: Lexington Books
Publication Date: 14 Jan 2010
Dimensions: 1.5 x 14.8 x 22.3 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: A7C[zasłonięte]91410

 

 

Communicator-in-Chief: How Barack Obama Used New Media Technology to Win the White House examines the fascinating and precedent-setting role new media technologies and the Internet played in the 2008 presidential campaign that allowed for the historic election of the nation's first African American president. It was the first presidential campaign in which the Internet, the electorate, and political campaign strategies for the White House successfully converged to propel a candidate to the highest elected office in the nation. The contributors to this volume masterfully demonstrate how the Internet is to President Barack Obama what television was to President John Kennedy, thus making Obama a truly twenty-first century communicator and politician. Furthermore, Communicator-in-Chief argues that Obama's 2008 campaign strategies established a model that all future campaigns must follow to achieve any measure of success. The Barack Obama campaign team astutely discovered how to communicate and motivate not only the general electorate but also the technology-addicted Millennial Generation - a generational voting block that will be a juggernaut in future elections.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.