Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COMMUNICATION POWER Manuel Castells

22-05-2014, 19:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 138.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177001900
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 18:53:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73832, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96819, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91609, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66967, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70027, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73832, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96819, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91609, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66967, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70027

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Communication Power

COMMUNICATION POWER Manuel Castells

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Manuel Castells
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 29 Aug 2013
Dimensions: 23.2 x 15.6 x 3.4 cm
Format: Paperback
Pages: 624
Condition: NEW
Product_ID: A1996D1937

 

 

We live in the midst of a revolution in communication technologies that affects the way in which people feel, think, and behave. The media have become the space where power strategies are played out. In the current technological context mass communication goes beyond traditional media and includes the Internet and mobile communication.

In this wide-ranging and powerful book, Manuel Castells analyses the transformation of the global media industry by this revolution in communication technologies. He argues that a new communication system, mass self-communication, has emerged, and power relationships have been profoundly modified by the emergence of this new communication environment. Created in the commons of the Internet this communication can be locally based, but globally connected. It is built through messaging, social networks sites, and blogging, and is now being used by the millions around the world who have access to the Internet.

Drawing on a wide range of social and psychological theories, Castells presents original research on political processes and social movements. He applies this analysis to numerous recent events—the misinformation of the American public on the Iraq War, the global environmental movement to prevent climate change, the control of information in China and Russia, Barak Obama's internet-based presidential campaigns, and (in this new edition) responses to recent political and economic crises such as the Arab Spring and the Occupy movement. On the basis of these case studies he proposes a new theory of power in the information age based on the management of communication networks

Justly celebrated for his analysis of the network society, Castells here builds on that work, offering a well grounded and immensely challenging picture of communication and power in the 21st century. This is a book for anyone who wants to understand the dynamics and character of the modern world.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HANDBOOK OF NEW MEDIA: STUDENT EDITION Lievrouw

 THE CINEMA BOOK Pam Cook

 WAYS OF SEEING John Berger

 MEDIA AND CULTURAL THEORY Curran, Morley

 NETWORKS OF OUTRAGE AND HOPE Manuel Castells

 MEDIA AND SOCIETY James Curran