Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COMMUNICATION, CULTURAL AND MEDIA STUDIES Hartley

11-02-2015, 0:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 175.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985108879
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 10-02-2015 23:43:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55632, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93724, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63626, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81750, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41803, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55632, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93724, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63626, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81750, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41803

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Communication, Cultural and Media Studies: The Key Concepts (Routledge Key Guides)

COMMUNICATION, CULTURAL AND MEDIA STUDIES Hartley

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: John Hartley
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 1 Jun 2011
Dimensions: 13.8 x 2.3 x 21.6 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A41556C232

 

 

This fourth edition of Communication, Cultural and Media Studies: The Key Concepts is an indispensible guide to the most important terms in the field. It offers clear explanations of the key concepts, exploring their origins, what they,re used for and why they provoke discussion. The author provides a multi-disciplinary explanation and assessment of the key concepts, from 'authorship, to 'censorship,; 'creative industries, to 'network theory,; 'complexity, to 'visual culture,. The new edition of this classic text includes: Over 200 entries including 50 new entries All entries revised, rewritten and updated Coverage of recent developments in the field Insight into interactive media and the knowledge-based economy A fully updated bibliography with 400 items and suggestions for further reading throughout the text

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MEDIA AND COMMUNICATION Paddy Scannell

 MEDIA, CULTURE AND SOCIETY: AN INTRODUCTION

 A DICTIONARY OF MEDIA AND COMMUNICATION Chandler

 THE MEDIA STUDENT'S BOOK Branston, Stafford

 AN INTRODUCTION TO THEORIES OF POPULAR CULTURE

 KEY THEMES IN MEDIA THEORY Dan Laughey