Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COMMAND & CONQUER 4: TYBERYJSKI ZMIERZCH PL

08-07-2012, 11:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37.26 zł      Najwyzsza cena licytacji: 37.26 zł     
Użytkownik peli52
numer aukcji: 2421680857
Miejscowość Brusy
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 52   
Koniec: 14-07-2012, 18:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

COMMAND & CONQUER 4: TYBERYJSKI ZMIERZCH PL

WAŻNA WIADOMOŚĆ!!!

WSZYSTKIE WYSTAWIONE GRY MAM W POSIADANIU, WYSYŁAM NAJPÓŹNIEJ W CIĄGU 24 GODZIN, MOŻNA POCZYTAĆ KOMENTARZE OD MOICH KLIENTÓW!!!

Command & Conquer 4: Tyberyjski Zmierzch - czwarta część Command & Conquer kontynuuje wątki poprzednich odsłon, przedstawiając także konkluzję dla całej historii obracającej się wokół Tiberium. Opowieść rozgrywa się po wydarzeniach znanych z Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Jest rok 2062 i ludzkość znajduje się w obliczu wymarcia. W ciągu sześciu lat krystaliczny surowiec Tiberium spowoduje całkowite wyjałowienie planety. Dwie frakcje - Global Defense Initiative oraz Brotherhood of Nod - desperacko walczą o powstrzymanie tego procesu. Żeby ocalić własną skórę być może trzeba będzie dokonać rzeczy, które jeszcze niedawno były całkiem nie do pomyślenia.
Gra jest przedstawicielem gatunku RTS. Całość została podzielona na dwie kampanie - każda z nich opowiada historię jednej strony konfliktu. Podobnie jak w Command & Conquer: Red Alert 3, misje możemy przechodzić zarówno w pojedynkę, jak i w kooperacji z drugim graczem. Sama zabawa wygląda teraz nieco inaczej niż w poprzednich odsłonach serii. Rozpoczynając misję wybieramy jedną z trzech maszyn kroczących (tzw. Crawlerów), która jest zawsze podstawą wszystkich naszych działań na polu bitwy. Jeżeli wybierzemy machinę ofensywną, będziemy mogli produkować jednostki naziemne. Pojazd defensywny pozwala wznosić struktury obronne, zaś maszyna pełniąca rolę wsparcia udostępnia nam siły powietrzne i dodatkowe moce, np. ataki obszarowe. Zbieranie surowców również zostało zmodyfikowane - w Tyberyjskim Zmierzchu nie musimy gromadzić Tyberium w celach produkcyjnych. Jednostki możemy swobodnie produkować do pewnego narzuconego z góry limitu.

Wymagania sprzętowe: - Core 2 Duo 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP/Vista/7 + dodatkowo: stałe połączenie z Internetem
W razie pytań proszę pisać lub dzwonić: [zasłonięte]@wp.pl 662[zasłonięte]822