Comarch ERP Optima START Mała Firma to propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych poszukujących prostego i intuicyjnego systemu wspierającego sprzedaż i pozwalającego rozliczyć się ze swojej działalności w oparciu o księgę przychodów i rozchodów.
Comarch ERP Optima START Mała Firma zawiera:
moduł Faktury,
moduł Kasa/Bank,
moduł Księga Podatkowa,
12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
komplet podręczników w formie elektronicznej.
Comarch ERP Optima Faktury to narzędzie, dzięki któremu w prosty i intuicyjny sposób możliwe jest wystawienie:
Faktury Sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych),
Faktury Zakupu,
Faktury Pro Forma i zaliczkowej,
Paragonu,
Faktury RR,
Faktur Wewnętrznych Sprzedaży i Zakupu,
Faktur Korygujących.
Moduł ERP Optima Kasa/Bank umożliwia ujęcie wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej firmy, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań. Na podstawie danych zgromadzonych w module Kasa/Bank można wykonać szereg zestawień i raportów obrazujących w różnych przekrojach kondycję finansową firmy.
Moduł Comarch ERP Optima Księga Podatkowa pozwala na obsługę księgową firmy, rozliczającej się z fiskusem na podstawie Księgi przychodów i rozchodów lub na podstawie ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym oraz ewidencji wymaganych w przypadku płatników podatku od towarów i usług (rejestry VAT).