Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Comarch Optima Doradca Podatkowy PLUS + BONUS Wwa

23-06-2015, 19:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 934.77 zł     
Użytkownik eremsys
numer aukcji: 5121216129
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 42   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dane
Kontaktowe
Telefon:
(48) 22 [zasłonięte] 10
Tel. kom1:
(48) 690 [zasłonięte] 96 11
Tel. kom2:
(48) 690 [zasłonięte] 97 11
E-mail:
[zasłonięte]@eremsys.pl
Skype:
eremsys
Nasze
Kategorie
Realizacja
Zamówienia
Wpłata na konto:
Eremsys s.c.
ul.Grażyny 15 / 329
02-548 Warszawa
75 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 293849
Płatność systemem PayU
Płatność przy odbiorze
Tylko powyżej 10 komentarzy pozytywnych
Opcje
Wysyłki
POCZTA POLSKA
12zł Paczka Pocztowa
14zł Paczka Pocztowa Priorytetowa
16zł Przesyłka pobraniowa
19zł Przesyłka Pobraniowa Priorytetowa
Odbiór osobisty
0zł Odbiór w siedzibie firmy
Comarch OPT!MA - Pakiet Doradca Podatkowy PLUS

Pakiet Comarch ERP OPTIMA Doradca Podatkowy PLUS to najbardziej rozbudowane, kompleksowe narzędzie kierowane do firm świadczących pełny zakres usług związanych z obsługą przedsiębiorstw i osób fizycznych w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz prowadzenia dokumentacji ZUS i spraw pracowniczych.

Comarch ERP OPTIMA Doradca Podatkowy PLUS zawiera:

Pakiet jest ofertą promocyjną i nie łączy się z innymi promocjami. Zakup jak i rozszerzanie instalacji są zgodne z zasadami opisanymi w aktualnym Cenniku Comarch ERP OPTIMA, dostępnym na internetowych stronach Comarch.


BONUS - Pierwsza godzina wdrożenia / instalacji GRATIS!


Księga Handlowa

Comarch ERP Optima Księga Handlowa umożliwia firmie prowadzenie pełnej księgowości w firmie zgodnie i w oparciu o Ustawę o rachunkowości.

Plan kont
Plan kont

Moduł Księga Handlowa pozwala na:

  • stworzenie wielopoziomowego planu kont,
  • wykorzystanie funkcji grup kont,
  • księgowanie do jednego lub wielu dzienników cząstkowych,
  • generowanie zestawienia obrotów i sald za dowolny okres,
  • wykorzystanie schematów księgowych do automatycznego księgowania wszystkich dokumentów oraz deklaracji,
  • predekretację dokumentów,
  • prowadzenie pełnej ewidencji VAT oraz wydruk deklaracji VAT-7 i VAT-7K, VAT-UE i wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracji,
  • obliczanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L, CIT-8 a także obliczanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rocznych,
  • inicjalizację bilansu otwarcia na podstawie sald kont roku poprzedniego,
  • oddzielne ewidencjonowanie dokumentów, które nie są fakturami VAT, np. dowody wewnętrzne, polisy ubezpieczeniowe, zlecenia itp.,
  • księgowanie dokumentów bezpośrednio z innych modułów, np. list płac z modułu Płace i Kadry lub dokumentów OT, LT z modułu Środki Trwałe,
  • parowania ze sobą dekretów na kontach rozrachunkowych,
  • tworzenie zestawień księgowych, w tym: bilans firmy, rachunek zysków i strat, przepływy środków pieniężnych itd.
  • pozwala na bieżącą analizę planu przychodów i wydatków tj. pozwala porównywać plan przychodów i wydatków z faktycznie uzyskanymi przychodami i poniesionymi wydatkami, które zostały zaksięgowane na kontach przy wykorzystaniu funkcji kontroli budżetu.
    Funkcja ta może być wykorzystywana przez jednostki budżetowe jak również inne podmioty gospodarcze, które chcą kontrolować swoje wydatki czy przychody z założonym planem.

Grupy kont Grupy kont

Księga Handlowa pozwala na automatyczną generację i przesyłanie Deklaracji VAT do odpowiedniego urzędu drogą elektroniczną. Wszystkie dane potrzebne do jej wypełnienia pobierane są z bazy danych programu, dzięki czemu użytkownik unika pomyłek. Co więcej Comarch ERP Optima daje możliwość odebrania Urzędowego poświadczenia Odbioru, gwarancji dotarcia e-deklaracji do urzędu.

Lista elementów schematu księgowego
Lista elementów schematu księgowego

Moduł Księga Handlowa Plus umożliwia:

  • zakładanie kont walutowych,
  • opcję księgowania schematami księgowymi na konta walutowe,
  • przeglądanie dekretów oraz obrotów i sald w walucie obcej oraz w walucie systemowej,
  • generowanie przeszacowania walut.

Lista dokumentów przeszacowania walut
Lista dokumentów przeszacowania walut

Dzięki wykorzystaniu programu Comarch ERP Optima moduł Księga Handlowa zyskujesz:

  • bezpieczeństwo w przypadku zmieniających się przepisów,
  • oszczędność czasu, dzięki zastosowaniu schematów księgowych i księgowań okresowych,
  • możliwość sporządzania wymaganych deklaracji podatkowych,
  • możliwość wysyłania e-deklaracji,
  • możliwość sprawdzenia przyszłego księgowania dokumentu przed jego zaksięgowaniem dzięki predekretacji dokumentów.
  • możliwość planowania księgowanych kwot na poszczególnych kontach (budżetowanie).


Księga Podatkowa

Moduł Comarch ERP Optima Księga Podatkowa pozwala na obsługę księgową firmy, rozliczającej się z fiskusem na podstawie Księgi przychodów i rozchodów lub na podstawie ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym oraz ewidencji wymaganych w przypadku płatników podatku od towarów i usług (rejestry VAT).

Księga podatkowa
Księga podatkowa

Oprócz podstawowych ewidencji księgowych (rejestry VAT, księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja ryczałtowa) program pozwala na prowadzenie wszelkich ewidencji pomocniczych wymaganych przy tej formie księgowości, takich jak Ewidencja wynagrodzeń, Spis z natury i Ewidencje na potrzeby rozliczenia przejazdów samochodem prywatnym. Gromadzona informacja jest następnie przetwarzana i pozwala na przygotowanie i wydrukowanie lub złożenie w formie elektronicznej deklaracji podatkowych, takich jak VAT-7, VAT-UE oraz przygotowanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L, PIT-4R oraz PIT-28.


Moduł Księga Podatkowa zapewnia możliwość:

  • naliczenia zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rocznych oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
  • możliwość agregowania danych z kilku działalności na jedną zaliczkę na PIT-36 lub PIT-36L,
  • sporządzania deklaracji VAT-7 i VAT-UE oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji.
  • księgowania do bufora,
  • przeksięgowania zapisów z bufora do księgi,
  • zamknięcia zapisów księgowych na dany dzień,
  • sporządzania i księgowania spisu z natury.

Deklaracja roczna z ikonką eksportu do systemu e-DeklaracjeDeklaracja roczna z ikonką eksportu do systemu e-Deklaracje


Moduł Księga Podatkowa pozwala na prowadzenie:

  • zapisów Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • rejestrów VAT,
  • ewidencji dodatkowej,
  • ewidencji wynagrodzeń,
  • ewidencji przebiegu pojazdu,
  • spisu z natury,
  • naliczenia zaliczek na podatek dochodowy,
  • sporządzenie deklaracji podatkowych.

Moduł Księga Podatkowa, współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, dzięki czemu procesy dekretacji dokumentów w księdze podatkowej bądź w ewidencji ryczałtowej zachodzą automatycznie.

Księga Podatkowa współpracując z poniższymi modułami umożliwia:

  • Faktury - Bezpośrednie przeniesienie wystawionych faktur do odpowiednich rejestrów księgi podatkowej, a następnie przeksięgowanie ich do odpowiednich kolumn książki podatkowej lub ewidencji ryczałtowej;
  • Kasa/Bank - Przeniesienie z modułu Księga Podatkowa - Rejestry VAT, zapisów do rejestrów kasowo/bankowych oraz przyszłych płatności do Preliminarza Płatności;
  • Środki Trwałe - Przeksięgowywanie do Księgi Podatkowej odpisów amortyzacyjnych;
  • Kadry i Płace - Szybkie zaksięgowanie listy płac pracowników poprzez ujęcie w Księdze Podatkowej wynagrodzeń oraz składek ZUS płaconych przez pracodawcę.

Lista spisów z natury
Lista spisów z natury

Moduł Księga Podatkowa to także:

  • pełna zgodność z Rozporządzeniem w Sprawie Prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów,
  • możliwość księgowania do bufora (bufor stanowi wstępne ujęcie zapisów z możliwością wprowadzenia zmian),
  • możliwość ograniczania dostępu do poszczególnych funkcji programu,
  • możliwość agregowania danych z kilku działalności na jedną zaliczkę na deklarację PIT-36 lub PIT-36L.

Dzięki wykorzystaniu programu Comarch ERP Optima moduł Księga Podatkowa zyskujesz:

  • bezpieczeństwo w przypadku zmieniających się przepisów,
  • automatyczne księgowanie dokumentów z innych modułów do KP,
  • możliwość sporządzania wymaganych deklaracji podatkowych,
  • możliwość wysyłania e-deklaracji,
  • rozliczenie ewidencji przebiegu pojazdu.


Płace i Kadry

Obsługa działu kadrowo-płacowego wymaga ciągłego śledzenia zmieniających się przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Dzięki regularnym aktualizacjom, przygotowywanym przez ekspertów Comarch, uwzględniającym wszelkie te zmiany, moduł Płace i Kadry zapewnia błyskawiczną reakcję na zmieniające się wymogi.

Aplikacja wydatnie wspomaga obsługę kadrowo - płacową każdej firmy. Dzięki starannie zaprojektowanym funkcjonalnościom, praca jest zautomatyzowana przez co minimalizowane jest niebezpieczeństwo pojawienia się błędu podczas wykonywania operacji. Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Płatnik, co zapewnia wszystkie rozliczenia z ZUS.

Formularz danych kadrowych
Formularz danych kadrowych

Moduł ERP Optima Płace i Kadry umożliwia:

  • zaewidencjonowanie pracowników z możliwością odnotowania przebiegu zatrudnienia, w firmie i poza nią,
  • rozliczanie wypłat z uwzględnieniem nieobecności, czasu pracy, dodatków i akordów
  • możliwość zaimportowania danych kadrowych pracowników z Programu Płatnik (na podstawie ZUS ZUA),
  • rozliczanie nieobecności z możliwością wydrukowania podstaw obliczeniowych dla: urlopu, choroby, ekwiwalentu za urlop,
  • kontrolę wykorzystania limitów nieobecności przez pracownika np. urlopu wypoczynkowego,
  • możliwość wyboru metody odnotowywania czasu pracy pracowników (w tym metoda uproszczona – wpisywanie sumarycznie czasu pracy za cały miesiąc),
  • ewidencjonowanie i rozliczanie nadgodzin,
  • definiowanie niestandardowych składników wypłat, nieobecności oraz limitów nieobecności,
  • korekty do zaksięgowanych list płac, z możliwością zachowania w programie wypłat naliczonych w pierwotnej postaci,
  • powiązanie dodatków i umów cywilnoprawnych z listami płac, dzięki czemu będą naliczały się automatycznie na wskazanych listach,
  • podział wynagrodzenia pracownika na wypłatę gotówkową i/lub przelew na konto bankowe,
  • rozliczanie wszystkich typów umów cywilno-prawnych, w tym zawieranych z cudzoziemcami,
  • wysyłanie deklaracji podatkowych do systemu e-Deklaracje,
  • naliczanie i wydruk deklaracji podatkowych zgodnych z obowiązującymi wzorami formularzy,
  • sporządzanie deklaracji dla PFRON (Wn-D wraz z załącznikami),
  • tworzenie i przesyłanie do Płatnika formularzy zgłoszeniowych oraz deklaracji rozliczeniowych ZUS dla pracowników i właścicieli wraz z wymaganymi załącznikami.

Ewidencja czasu pracy
Ewidencja czasu pracy pracownika

Moduł Płace i Kadry Plus

Posiada dodatkowe funkcje takie, jak:

  • strukturę organizacyjną, która pozwala przypisać pracowników do poszczególnych wydziałów,
  • opcję powiązania listy płac z wybranym wydziałem,
  • obsługę kas zapomogowo-pożyczkowych: przynależność do PKZP, rejestracja składek (wkładów), przydzielanie zapomóg, udzielanie pożyczek z tworzeniem harmonogramów spłat, raportowanie,
  • rozliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych do pracy za granicą,
  • automatyczne, okresowe naliczanie składników wynagrodzenia,
  • rozliczanie nadgodzin w okresie rozliczeniowym dłuższym niż 1 miesiąc oraz ewidencjonowanie odbioru czasu wolnego za nadgodziny,
  • możliwość importu informacji o czasie przepracowanym rejestrowanych za pomocą czytników RCP,
  • odnotowanie w kalendarzu obecności pracownika do sześciu wejść/wyjść w obrębie doby,
  • możliwość definiowania dodatków według indywidualnych wzorów klientów,
  • atrybuty, czyli cechy, za pomocą których można opisywać pracowników, wprowadzając dowolna liczbę dodatkowych informacji.

Comarch ERP Optima Płace i Kadry można zintegrować również z systemem Comarch CDN XL, korzystając z dodatkowego modułu synchronizacji.

To potrzeba klienta decyduje o tym, jakie funkcjonalności programu będzie wykorzystywał w swojej pracy. W każdym momencie możliwe jest rozszerzenie instalacji z modułu Płace i Kadry do Płace i Kadry Plus.

Moduły te charakteryzują się przede wszystkim: prostą obsługą, przejrzystością informacji, możliwością szybkiego dostosowywania się do zmieniających się przepisów oraz stabilną pozycją na rynku.

Lista zapisów kadrowych
Lista zapisów kadrowych pracownika

Z modułem Kadry i Płace firma zyskuje:

  • możliwość zawierania umów z pracownikiem na dowolnie wybraną formę zatrudnienia,
  • łatwość prowadzenia przejrzystej ewidencji pracowników zatrudnionych na kilku etatach,
  • pełną kontrolę nadgodzin pracowników, dzięki automatycznemu rozliczaniu nadgodzin,
  • bezproblemową współpracę z programem Płatnik oraz SOD – offline,
  • dużą elastyczność w definiowaniu i naliczaniu wynagrodzeń pracownikom, uwzględniających różnorodne dodatki płacowe,
  • oszczędność czasu dzięki funkcji seryjnego wprowadzania zmian na kartotekach pracowniczych, a także poprzez seryjne naliczanie deklaracji np. PIT-11, PIT-40,
  • dostępność wszelkich formularzy związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracownika.


Faktury

Comarch ERP Optima Faktury to narzędzie, dzięki któremu w prosty i intuicyjny sposób możliwe jest wystawienie:

  • Faktury Sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych),
  • Faktury Zakupu,
  • Faktury Pro Forma i zaliczkowej,
  • Paragonu,
  • Faktury RR,
  • Faktur Wewnętrznych Sprzedaży i Zakupu,
  • Faktur Korygujących.

Dokumenty można przygotować zarówno w złotówkach, jak i w walucie obcej. Prowadząc transakcje zagraniczne, dzięki Modułowi Faktury masz gwarancję łatwej ewidencji dokumentów w walucie obcej, zarówno w obrębie Unii Europejskiej, jak i poza nią.

Moduł Faktury współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima. Dzięki pełnej integracji pomiędzy nimi przepływ danych w programie jest niczym nie ograniczony, co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe.

Formularz Faktury Sprzedaży
Formularz Faktury Sprzedaży

Comarch ERP Optima Faktury to także:

  • Okno sprzedaży dedykowanej
  • Łatwe zakupy / sprzedaż
  • Internetowa wymiana dokumentów - ECOD

Okno Sprzedaży Dedykowanej
Moduł Faktury został wyposażony w Okno Sprzedaży Dedykowanej. Narzędzie umożliwia prezentację informacji związanych z konkretnym kontrahentem, takich jak:

  • zestawienia rabatów z możliwością wydruku indywidualnego cennika,
  • historia kontrahenta (wszelkie dokumenty związane z kontrahentem),
  • historia płatności kontrahenta wraz z prognozą płatności przyszłych,
  • przyznany limit kredytu kupieckiego, wartości przeterminowanych płatności, zadłużenia i pobranych zaliczek,
  • analiza sprzedaży za ostatnie trzy miesiące, w porównaniu z analogicznymi miesiącami w roku poprzednim,
  • lista wystawionych Faktur Sprzedaży oraz Faktur Proforma z możliwością podglądu wystawiania nowych dokumentów,
  • informacje z modułów powiązanych (Serwis, CRM) –lista zleceń (Serwis) oraz lista zadań i kontaktów dotyczących kontrahenta z możliwością rejestracji nowych (wprowadzonych w module CRM).

Sprzedaż dedykowana
Sprzedaż dedykowana

Łatwa sprzedaż, Łatwe zakupy
Funkcje pozwalają ograniczyć czas związany z wystawianiem dokumentów do trzech kroków:

    1. Zaznaczenie zasobów i określenie ich ilości
    2. Wybór rodzaju tworzonego dokumentu (sprzedaż: Faktura Sprzedaży, Paragon, Faktura Proforma, zakup: Faktura Zakupu)
    3. Wybór kontrahenta na dokumencie.

Łatwa sprzedaż
Łatwa sprzedaż

Przesyłaj dokumenty przez Internet
Program Comarch ERP Optima może współpracować z systemem ECOD, dzięki czemu możliwa jest elektroniczna wymiana dokumentów z partnerami handlowymii. Eksport faktur oraz import zamówień realizowany jest w standardzie EDI (Electronic Data Interchange).

Wybór Comarch ERP Optima Faktury to:

  • przyspieszenie pracy poprzez wykonywanie operacji seryjnych (zbiorcze zatwierdzanie i usuwanie, kopiowanie, drukowanie dokumentów),
  • szybki dostęp do informacji o bieżących cenach oferowanych usług,
  • możliwość szczegółowego opisywania usług cechami (atrybutami),
  • prowadzenie transakcji walutowych,
  • definiowanie warunków handlowych (cen, limitów kredytowych, rabatów) indywidualnie dla każdego kontrahenta,
  • dostosowywanie wyglądu list dokumentów, tj. m.in. układ kolumn, sortowanie, filtrowanie,
  • personalizacja interfejsu, udostępnianie lub blokowanie widoku poszczególnych funkcji operatorom,
  • możliwość modyfikacji i tworzenia własnych wydruków, np. z własnym logo firmy.


Kasa/Bank

Moduł ERP Optima Kasa/Bank umożliwia ujęcie wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej firmy, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań. Na podstawie danych zgromadzonych w module Kasa/Bank można wykonać szereg zestawień i raportów obrazujących w różnych przekrojach kondycję finansową firmy. Są to między innymi:

  • kalendarz planowanych płatności,
  • zestawienia dłużników i wierzycieli,
  • raport wpływów i wydatków wg kategorii przychodów i kosztów.

Import przelewów z pliku – format MT-940Import przelewów z pliku – format MT-940

Moduł Kasa/Bank zapewnia:

  • elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do pliku jak również import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank,
  • rozliczenia automatyczne z listy rozliczeń kasowych/bankowych podmiotu. Jest to miejsce przeznaczone do wykonywania rozliczeń i kompensat pomiędzy dokumentami wystawionymi dla tego samego podmiotu (kontrahenta, pracownika, wspólnika, banku lub urzędu). Z tego miejsca można również uzgadniać stan należności i zobowiązań z kontami księgowymi,
  • rozliczenia dokumentów w różnych walutach, przy czym jeden z tych dokumentów musi być wystawiony w PLN a drugi w walucie obcej,
  • automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w walucie,
  • seryjne rozliczenia dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów z Listy dokumentów nierozliczonych,
  • seryjne rozliczanie dokumentów z Preliminarza płatności,
  • wykonanie zbiorczego zestawienia wpływów i wydatków na poszczególne dni, zarówno tych już wprowadzonych (zapisów) jak i planowanych (zdarzeń) – Kalendarz,
  • prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
  • możliwość wystawianie not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald.

Lista rozliczeń kontrahentaLista rozliczeń kontrahenta

Wykorzystując moduł Kasa/Bank zyskujesz możliwości:

  • oszczędności czasu przy wprowadzaniu wyciągów bankowych dzięki bankowości elektronicznej,
  • kontrolowania przepływów środków pieniężnych,
  • monitorowania rozliczeń z dłużnikami i wierzycielami,
  • bieżącej kontroli kondycji finansowej firmy.


Środki Trwałe

Comarch ERP Optima Środki Trwałe pozwala na kompleksową obsługę gospodarowania środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi, czy też wyposażeniem dodatkowym.

Karta środka trwałego
Karta środka trwałego

Moduł Środki Trwałe pozwala na:

  • automatyczne naliczanie odpisów amortyzacyjnych dla środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
  • generowanie planu amortyzacji dla wskazanego okresu obrachunkowego,
  • zastosowanie różnych metod amortyzacji (liniowa, degresywna, jednorazowa),
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • automatyczne księgowanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych i innych dokumentów środków trwałych,
  • ujęcie amortyzacji w aspekcie bilansowym i podatkowym dla środków trwałych i wartości materialnych i prawnych,
  • uwzględnianie wartości przeszacowania środków trwałych, sezonowości generowania odpisów amortyzacyjnych oraz istnienie ulg inwestycyjnych,
  • ewidencję środków trwałych będących w budowie,
  • przypisanie osoby odpowiedzialnej za dany środek trwały oraz miejsca jego użytkowanie.

Plan amortyzacji wybranych środków trwałych
Plan amortyzacji wybranych środków trwałych

Moduł posiada także kompletną księgę inwentarzową, umożliwiającą m.in.:

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • rejestrację „historii” środka trwałego, związaną ze zmianami jego wartości,
  • tworzenie planu amortyzacji środka trwałego zarówno dla typowych, jak i dla niestandardowych okresów obrachunkowych,
  • automatyczne księgowanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych,
  • ujęcie amortyzacji w aspekcie bilansowym i podatkowym dla środków trwałych i wartości materialnych i prawnych.

Ewidencja wyposażenia
Ewidencja wyposażenia

Comarch ERP Optima Środki Trwałe to:

  • Przyspieszenie pracy poprzez możliwość zbiorczego naliczenia odpisów amortyzacyjnych;
  • Ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia w jednym programie,
  • Pełna kontrola wykorzystywanych środków trwałych,
  • Pewność lepszej dbałości o środki trwałe, dzięki możliwości przypisania go do konkretnej osoby.

Dzięki wykorzystaniu programu Comarch ERP Optima moduł Środki Trwałe zyskujesz:

  • oszczędność czasu dzięki możliwości zbiorczego naliczania odpisów amortyzacyjnych oraz automatycznemu księgowaniu dokumentów takich jak: otrzymanie, amortyzacja, ulepszenia, likwidacji,
  • możliwość analizowania środków trwałych w ujęciu historycznym.


Biuro Rachunkowe

Comarch ERP Optima moduł Biuro Rachunkowe został stworzony z myślą o zdecydowanym uproszczeniu pracy biur rachunkowych i doradców podatkowych, którzy potrzebują wykonać pewne seryjne operacje. Moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych klientów. Biuro rachunkowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może rozpocząć pracę dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania.

Zbiorcze informacje o wszystkich klientach BR
Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe - Okno główne

Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe umożliwia:

  • wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura,
  • wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracje,
  • możliwość wysyłania i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych,
  • sprawdzenie etapów prac związanych z Klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów,
  • integrację modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów,
  • rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego dla danego klienta,
  • przygotowania wielu raportów dla wskazanych baz klientów,
  • wykonanie czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.

Eksport e-deklaracji
Eksport do systemu e-Deklaracje

Dzięki wykorzystaniu programu Comarch ERP Optima moduł Biuro Rachunkowe zyskujesz:

  • możliwość tworzenia kopii bezpieczeństwa i wykonania konwersji dla wielu baz danych,
  • możliwość tworzenia wielu raportów, które są pomocne zarówno w przygotowaniu informacji dla klienta, jak również w sprawdzaniu rentowności współpracy z danym klientem,
  • możliwość wykonywania operacji seryjnych.

Czas poświęcony przez pracownika na obsługę Klientów
Analiza czasu pracy pracownika

Moduł Biuro Rachunkowe usprawnia codzienną pracę. Analizy jakie można przygotować są bardzo pomocne zarówno w przygotowaniu informacji dla klienta, jak również w sprawdzaniu rentowności współpracy z danym klientem. Comarch ERP Optima w połączeniu z modułem Biuro Rachunkowe to doskonałe narzędzie pracy dla każdego biura.

Jak do nas trafić:
Eremsys s.c.
Grażyny 15 (na wysokości metra Racławicka),
02-548 Warszawa - Mokotów


Mapa poglądowa:




Mapa szczegółowa: