Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Comarch ERP XL CRM [Moduł]

28-11-2014, 23:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 460 zł     
Użytkownik viplex_polska
numer aukcji: 4750097997
Miejscowość LUBLINIEC
Wyświetleń: 11   
Koniec: 28-11-2014, 23:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX, Klucz

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KONTAKT

Masz pytanie?
Szybką pomoc uzyskasz pod poniższymi numerami:
 

535 [zasłonięte] 505
Piotr Pawełka
 

664 [zasłonięte] 883
Michał Gołdowski
 

Sekretariat
(34) 35 10 444
[zasłonięte]@viplex.pl 





WSPARCIE

Udzielamy pomocy we wdrożeniu oraz przy rozpoczęciu pracy. 




INNE AUKCJE




O VIPLEX

Posiadamy status Autoryzowanego Partnera Comarch,
co świadczy o wysokiej kompetencji i jakości naszych usług.

Świadczymy usługi wdrożeniowe, serwisowe oraz konsultingowe w zakresie informatyzacji firm z różnych gałęzi gospodarki.





PREZENTACJA

Umów się na bezpłatną prezentację programu w siedzibie Twojej firmy.

Moduł
Comarch ERP XL CRM

Moduł Comarch ERP XL CRM (Customer Relationship Management - Zarządzanie Relacjami z Klientem) pozwala swobodnie gromadzić wiedzę o klientach oraz prowadzić do nich uporządkowane działania o różnym charakterze.

Comarch ERP XL CRM to moduł, który do działania wymaga posiadania następujących składników:

  • moduł Administrator (wymagana do każdego stanowiska, zawiera: Definiowanie Interfejsu).


Wymagane składniki znajdziesz na naszych pozostałych aukcjach.

Skontaktuj się z nami, a zrobimy to szybko za Ciebie. 


                                   



Możliwości modułu

Kompleksowa baza wiedzy o obecnych i potencjalnych klientach:

  • Pełna historia wszystkich działań dotyczących danego kontrahenta (zapytania, oferty, transakcje czy reklamacje) dostępna dla wszystkich uprawnionych pracowników,
  • Rozbudowane archiwum wszelakich kontaktów z klientem (spotkanie, telefon, email, kontakt za pośrednictwem GG lub Skype),
  • Automatyczna archiwizacja korespondencji mailowej poprzez integrację z MS Outlook,
  • Dostęp do wiedzy o kontrahentach za pośrednictwem przeglądarki internetowej (pulpit e-CRM),
  • Możliwość zbierania i analizy informacji z rynku (preferencje klientów, opinie o produktach, ocena współpracy itp.), m.in. za pomocą ankiet, które mogą być przeprowadzane w ramach wizyt, akcji telemarketingowych czy innych działań,
  • Skuteczna analiza informacji o klientach.

Zarządzanie pracą zespołów sprzedaży i marketingu:

  • Skuteczne planowanie i stały nadzór nad realizacją zadań pracowników marketingu i sprzedaży, a także innych działów w firmie,
  • Jasne definiowanie obowiązków – możliwość podziału struktur sprzedaży na rejony, wskazania osób odpowiedzialnych za kontrahentów w tych rejonach,
  • Zarządzanie pracą mobilnych przedstawicieli handlowych - planowanie wizyt handlowych oraz działań, które powinny być w ich trakcie realizowane, analiza rezultatów pracy handlowców, monitoring tras przejazdów,
  • Gwarancja właściwego obiegu informacji dzięki automatycznym przypomnieniom i wykorzystaniu terminarzy do planowania zadań,
  • Tworzenie założeń sprzedażowych (plany sprzedaży) oraz analiza ich realizacji, zarówno na poziomie całej firmy, jak i rejonów sprzedażowych przypisanych do konkretnych opiekunów,
  • Możliwość weryfikacji ekspozycji towarów w sklepach z wykorzystaniem dokumentacji fotograficznej (merchandising), sporządzenia raportu obecności towarów własnych i/lub towarów konkurencji w sklepie, czy ewidencji udziału towarów własnych w całym regale (tzw. facing) - dane z terenu zbierane są przez przedstawicieli handlowych z wykorzystaniem aplikacji Comarch ERP Mobile Sprzedaż.

Uporządkowanie akcji prowadzonych do klientów:

  • Możliwość usystematyzowania wielu aspektów współpracy z klientami, od marketingu, przez sprzedaż, po windykację, w formie wieloetapowych kampanii CRM,
  • Łatwe planowanie kampanii w różnych ramach czasowych – kampanie stałe lub okresowe, jednorazowe lub cykliczne,
  • Segmentacja klientów i targetowanie oferty dzięki wykorzystaniu kampanii skierowanych do wybranych grup kontrahentów,
  • Jasne definiowanie celów ilościowych i jakościowych dla poszczególnych akcji oraz stały monitoring ich realizacji,
  • Analiza efektywności prowadzonych działań skierowanych na klienta,
  • Elastyczne wsparcie realizacji różnego rodzaju form kreowania biznesu, np. e-mail marketing, telemarketing, badania marketingowe, kampanie dosprzedażowe, wsparcie promocji, akcje informacyjne, budowanie lojalności itp.

Cena zakupu jest ceną brutto za jedną licencję na pierwsze lub kolejne stanowisko. 
Zawsze wystawiamy fakturę VAT.
Licencjonowanie oprogramowania Comarch ERP XL polega na pobieraniu przez uruchamiany przez użytkownika moduł jednej licencji z puli wszystkich dostępnych licencji zakupionych dla danej instalacji. Niektóre moduły wymagają do uruchomienia dostępności licencji na inne moduły oraz obecności Menedżera licencji. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami telefonicznie.

Kupując na tej aukcji oświadczasz, że akceptujesz regulamin aukcji dostępny na stronie "O mnie" konta Allegro
oraz warunki zakupu i użytkowania oprogramowania Comarch ERP XL dostępne na www.comarch.pl 


Dowiedz się więcej: tel. 535-[zasłonięte]-505 oraz 664-[zasłonięte]-883.