|
|
Przedmiot aukcji
|
Przedmiotem aukcji jest pakiet oprogramowania Comarch ERP Optima Start Mikrofirma.
|
Szczegóły
|
Comarch ERP Optima Start Mikrofirma to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej lub usługowej.Pakiet umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych i zapewnia pełną integrację z dokonywanymi płatnościami.
Comarch ERP Optima START Mikrofirma zawiera:
- moduł Faktury,
- moduł Kasa/Bank,
- moduł Menadżer Licencji,
- 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA.
Uwaga: Pakiet może być zakupiony przez firmę tylko jeden raz, jako pierwszy zakup oprogramowania Comarch ERP Optima i nie łączy się z innymi promocjami.
Comarch ERP Optima Faktury to narzędzie, dzięki któremu w prosty i intuicyjny sposób możliwe jest wystawienie:
- Faktury Sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych),
- Faktury Zakupu,
- Faktury Pro Forma i zaliczkowej,
- Paragonu,
- Faktury RR,
- Faktur Wewnętrznych Sprzedaży i Zakupu,
- Faktur Korygujących.
Dokumenty można przygotować zarówno w złotówkach, jak i w walucie obcej. Prowadząc transakcje zagraniczne, dzięki Modułowi Faktury masz gwarancję łatwej ewidencji dokumentów w walucie obcej, zarówno w obrębie Unii Europejskiej, jak i poza nią. Moduł Faktury współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima. Dzięki pełnej integracji pomiędzy nimi przepływ danych w programie jest niczym nie ograniczony, co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe.
|
|
Moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank umożliwia ujęcie wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej firmy, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań. Na podstawie danych zgromadzonych w module Kasa/Bank można wykonać szereg zestawień i raportów obrazujących w różnych przekrojach kondycję finansową firmy. Są to między innymi:
- kalendarz planowanych płatności,
- zestawienia dłużników i wierzycieli,
- raport wpływów i wydatków wg kategorii przychodów i kosztów.
|
Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji: napisz lub zadzwoń.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00.
|
Jak rozpocząć pracę z programem?
|
- Pobierz aktualną wersję programu Comarch ERP Optima z naszej strony internetowej - program w wersji demonstracyjnej będzie pracował do 60 dni.
- Zainstaluj program na swoim komputerze wybierając moduły, które są częścią pakietu - testowo można zaznaczyć również dodatkowe moduły. Jeżeli nie masz zainstalowanego serwera Microsoft SQL, wybierz typ instalacji wraz z serwerem!
- Po opłaceniu transakcji Allegro, otrzymasz od nas informacje pozwalające na zaprogramowanie Menadżera Licencji - program z trybu demonstracyjnego przejdzie w tryb pracy licencjonowanej.
Uwaga: Przy składaniu zamówienia niezbędne jest podanie danych firmy, a w szczególności numeru NIP użytkownika programu (numeru NIP firmy). Licencja przypisana jest do konkretnego numeru NIP!
|
Informacje o formie płatności
|
- przelew elektroniczny PayU
- przelew zwykły
- płatność przy odbiorze
W przypadku przelewu elektronicznego PayU za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia uznaje się datę zaksięgowania środków finansowych przez system PayU (zwykle następuje to niezwłocznie po dokonaniu zapłaty przez Kupującego).
W przypadku przelewu zwykłego za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia uznaje się datę zaksięgowania środków finansowych na koncie bankowym Sprzedawcy (zwykle jest to dzień dokonania zapłaty lub następny dzień roboczy).
W przypadku niektórych towarów (np. zafiskalizowane drukarki i kasy fiskalne nie jest możliwa płatność przy odbiorze), ze względu na fakt, że urządzenia zafiskalizowane nie podlegają zwrotowi, a jedynie gwarancji).
|
Informacje o wysyłce
|
Oferowany przez nas towar wysyłany jest kurierem.
Zamówienia przyjęte w dni robocze (poniedziałek-piątek) do godziny 12.00 realizowane są w tym samym dniu.
Zamówienia przyjęte po godzinie 12.00 w dni robocze lub w dni wolne, realizowane są w kolejnym dniu roboczym.
|
Odbiór osobisty
|
Zamówiony towar można odebrać osobiście w naszym biurze handlowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Adres biura: Mysłowice, ul Kołłątaja 8i. W przypadku odbioru osobistego nie doliczamy dodatkowych kosztów wysyłki ani opłat manipulacyjnych.
|
Faktura VAT
|
Do wszystkich transakcji wystawiana jest faktura VAT i/lub paragon.
|
Dane sprzedawcy
|
Alians Usługi Informatyczne Wojciech Gruszka
41-400 Mysłowice, ul.Kołłątaja 8i
NIP: 222[zasłonięte]007-09 REGON: 273[zasłonięte]260
tel.fax: 32-22-37-337, 32-22-37-421, 32-22-36-109 GSM: 607-[zasłonięte]-657
Bank: BZ WBK S.A. 86 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8090000 [zasłonięte] 790135
|
|