Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Comarch ERP Optima Start Mała Firma

09-06-2015, 9:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 359 zł     
Użytkownik ialians24
numer aukcji: 5342390523
Miejscowość Mysłowice
Wyświetleń: 13   
Koniec: 09-06-2015 09:17:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1050x100a

 

box comarch erp optima

 

comarch erp optima

 

Przedmiot aukcji

Przedmiotem aukcji jest pakiet oprogramowania Comarch ERP Optima Start Mała Firma.


Szczegóły

Comarch ERP Optima Start Mała Firma to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej lub usługowej.Pakiet umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych i zapewnia pełną integrację z dokonywanymi płatnościami.

 

Comarch ERP Optima START Mała Firma zawiera:


  • moduł Faktury,
  • moduł Kasa/Bank,
  • moduł Księga Podatkowa,
  • 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
  • komplet podręczników w formie elektronicznej,
  • moduł Menadżer Licencji.

 

Uwaga: Pakiet może być zakupiony przez firmę tylko jeden raz, jako pierwszy zakup oprogramowania Comarch ERP Optima i nie łączy się z innymi promocjami.

 

Comarch ERP Optima Faktury to narzędzie, dzięki któremu w prosty i intuicyjny sposób możliwe jest wystawienie:

  • Faktury Sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych),
  • Faktury Zakupu,
  • Faktury Pro Forma i zaliczkowej,
  • Paragonu,
  • Faktury RR,
  • Faktur Wewnętrznych Sprzedaży i Zakupu,
  • Faktur Korygujących.

Dokumenty można przygotować zarówno w złotówkach, jak i w walucie obcej. Prowadząc transakcje zagraniczne, dzięki Modułowi Faktury masz gwarancję łatwej ewidencji dokumentów w walucie obcej, zarówno w obrębie Unii Europejskiej, jak i poza nią. Moduł Faktury współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima. Dzięki pełnej integracji pomiędzy nimi przepływ danych w programie jest niczym nie ograniczony, co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe.

 

comarch erp optima - faktury

 

 

 

Moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank umożliwia ujęcie wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej firmy, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań. Na podstawie danych zgromadzonych w module Kasa/Bank można wykonać szereg zestawień i raportów obrazujących w różnych przekrojach kondycję finansową firmy. Są to między innymi:

  • kalendarz planowanych płatności,
  • zestawienia dłużników i wierzycieli,
  • raport wpływów i wydatków wg kategorii przychodów i kosztów.

 

comarch erp optima - kasa/bank

 

Moduł Comarch ERP Optima Księga Podatkowa pozwala na obsługę księgową firmy, rozliczającej się z fiskusem na podstawie Księgi przychodów i rozchodów lub na podstawie ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym oraz ewidencji wymaganych w przypadku płatników podatku od towarów i usług (rejestry VAT).

Oprócz podstawowych ewidencji księgowych (rejestry VAT, księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja ryczałtowa) program pozwala na prowadzenie wszelkich ewidencji pomocniczych wymaganych przy tej formie księgowości, takich jak Ewidencja wynagrodzeń, Spis z natury i Ewidencje na potrzeby rozliczenia przejazdów samochodem prywatnym. Gromadzona informacja jest następnie przetwarzana i pozwala na przygotowanie i wydrukowanie lub złożenie w formie elektronicznej deklaracji podatkowych, takich jak VAT-7, VAT-UE oraz przygotowanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L, PIT-4R oraz PIT-28.

 

Moduł Księga Podatkowa zapewnia możliwość:

  • naliczenia zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rocznych oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
  • możliwość agregowania danych z kilku działalności na jedną zaliczkę na PIT-36 lub PIT-36L,
  • sporządzania deklaracji VAT-7 i VAT-UE oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
  • księgowania do bufora,
  • przeksięgowania zapisów z bufora do księgi,
  • zamknięcia zapisów księgowych na dany dzień,
  • sporządzania i księgowania spisu z natury.

Moduł Księga Podatkowa pozwala na prowadzenie:

  • zapisów Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • rejestrów VAT,
  • ewidencji dodatkowej,
  • ewidencji wynagrodzeń,
  • ewidencji przebiegu pojazdu,
  • spisu z natury,
  • naliczenia zaliczek na podatek dochodowy,
  • sporządzenie deklaracji podatkowych.

Moduł Księga Podatkowa, współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, dzięki czemu procesy dekretacji dokumentów w księdze podatkowej bądź w ewidencji ryczałtowej zachodzą automatycznie.

 

comarch erp optima - kpir

 

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji: napisz lub zadzwoń.

Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00.


Jak rozpocząć pracę z programem?

 

  • Pobierz aktualną wersję programu Comarch ERP Optima z naszej strony internetowej - program w wersji demonstracyjnej będzie pracował do 60 dni.
  • Zainstaluj program na swoim komputerze wybierając moduły, które są częścią pakietu - testowo można zaznaczyć również dodatkowe moduły. Jeżeli nie masz zainstalowanego serwera Microsoft SQL, wybierz typ instalacji wraz z serwerem!
  • Po opłaceniu transakcji Allegro, otrzymasz od nas informacje pozwalające na zaprogramowanie Menadżera Licencji - program z trybu demonstracyjnego przejdzie w tryb pracy licencjonowanej. 

 

Uwaga: Przy składaniu zamówienia niezbędne jest podanie danych firmy, a w szczególności numeru NIP użytkownika programu (numeru NIP firmy). Licencja przypisana jest do konkretnego numeru NIP!

 

Informacje o formie płatności

  • przelew elektroniczny PayU
  • przelew zwykły
  • płatność przy odbiorze

 

W przypadku przelewu elektronicznego PayU za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia uznaje się datę zaksięgowania środków finansowych przez system PayU (zwykle następuje to niezwłocznie po dokonaniu zapłaty przez Kupującego).

W przypadku przelewu zwykłego za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia uznaje się datę zaksięgowania środków finansowych na koncie bankowym Sprzedawcy (zwykle jest to dzień dokonania zapłaty lub następny dzień roboczy).

W przypadku niektórych towarów (np. zafiskalizowane drukarki i kasy fiskalne nie jest możliwa płatność przy odbiorze), ze względu na fakt, że urządzenia zafiskalizowane nie podlegają zwrotowi, a jedynie gwarancji).

 

Informacje o wysyłce

Oferowany przez nas towar wysyłany jest kurierem.

Zamówienia przyjęte w dni robocze (poniedziałek-piątek) do godziny 12.00 realizowane są w tym samym dniu.

Zamówienia przyjęte po godzinie 12.00 w dni robocze lub w dni wolne, realizowane są w kolejnym dniu roboczym.

 

Odbiór osobisty

Zamówiony towar można odebrać osobiście w naszym biurze handlowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

Adres biura: Mysłowice, ul Kołłątaja 8i. W przypadku odbioru osobistego nie doliczamy dodatkowych kosztów wysyłki ani opłat manipulacyjnych.

 

Faktura VAT

Do wszystkich transakcji wystawiana jest faktura VAT i/lub paragon.

 

Dane sprzedawcy

Alians Usługi Informatyczne Wojciech Gruszka

41-400 Mysłowice, ul.Kołłątaja 8i

NIP: 222[zasłonięte]007-09 REGON: 273[zasłonięte]260

tel.fax: 32-22-37-337, 32-22-37-421, 32-22-36-109 GSM: 607-[zasłonięte]-657

Bank: BZ WBK S.A. 86 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8090000 [zasłonięte] 790135