Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Comarch ERP Optima Start Firma

16-07-2014, 10:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 199 zł     
Użytkownik ialians24
numer aukcji: 4338509598
Miejscowość Mysłowice
Wyświetleń: 13   
Koniec: 16-07-2014 10:21:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1050x100a

 

box comarch erp optima

 

comarch erp optima

 

Przedmiot aukcji

Przedmiotem aukcji jest pakiet oprogramowania Comarch ERP Optima Start Firma.

 

Dodatkowo, kupując na naszej aukcji, otrzymujesz 3-miesięczną wersję oprogramowania antywirusowego ESET Smart Security - antywirus, antyspyware, personal firewall, antyspam. 

 

Szczegóły

Comarch ERP Optima Start Firma to specjalna propozycja dla małej firmy handlowej, która za atrakcyjną cenę otrzymuje kompleksowe rozwiązanie z wydajnym modułem Handel, wspomagającym prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej przy zastosowaniu automatycznej wyceny magazynu. Moduł zapewnia również proste prowadzenie wielu magazynów, automatyczne generowanie faktur z kilku dokumentów magazynowych, kompletacje towarów, obsługę opakowań kaucyjnych i zamienników. Dodatkowo pakiet zawiera łatwy w obsłudze moduł fakturujący. Ponadto dzięki połączeniu Modułu Handel z internetową galerią handlową wszystko.pl możliwe jest rozpoczęcie bezpłatnej sprzedaży towarów w Internecie za pośrednictwem tego portalu. W pakiecie dostępny jest również moduł Comarch ERP Optima CRM, który zawiera efektowny zestaw narzędzi do ofertowania oraz obsługę firmowej skrzynki mailingowej. Moduł Kasa/Bank usprawnia analizę i prognozowanie przepływów finansowych oraz ich windykację.

 

Comarch ERP Optima Start Firma zawiera:


  • moduł Handel,
  • moduł Kasa/Bank,
  • moduł CRM,
  • sprzedaż poprzez portal wszystko.pl,
  • 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
  • komplet podręczników w formie elektronicznej,
  • moduł Menadżer Licencji.

 

Uwaga: Pakiet może być zakupiony przez firmę tylko jeden raz, jako pierwszy zakup oprogramowania Comarch ERP Optima i nie łączy się z innymi promocjami.

 


Rozwijająca się firma handlowa wymaga informatycznego wsparcia w obrocie towarami. Comarch ERP Optima Handel pozwala na pełną obsługę firmy w zakresie fakturowania oraz prowadzenia gospodarki magazynowej.

Moduł ten zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury, ponadto umożliwia zarządzanie zasobami w magazynie oraz wystawianie różnorodnych dokumentów handlowych i magazynowych, takich jak: dokument Tax Free, Intrastat, zamówienia i rezerwacje, przyjęcia i wydania zewnętrzne oraz wewnętrzne, arkusze inwentaryzacyjne i wiele innych.

 

 

Podstawowe funkcje to:

  • wielomagazynowość - w obrębie jednej firmy możliwe jest prowadzenie kilku lokalnych magazynów,
  • możliwość rozliczania kosztu własnego sprzedaży jedną z czterech metod:
    • FIFO,
    • LIFO,
    • AVCO (średnie ważone),
    • QUAN (okresowe naliczanie kosztu własnego z zachowaniem chronologii dostaw zgodnie z wybraną metodą),
    • dodatkowo w module Handel Plus możliwe jest wydawanie towaru z konkretnych dostaw,
  • obsługa dokumentów zewnętrznych (PZ – Przyjęć Zewnętrznych, WZ – Rozchodów Zewnętrznych),
  • obsługa dokumentów wewnętrznych (PW - Przyjęć Wewnętrznych, RW - Rozchodów Wewnętrznych, MM – Przesunięć Międzymagazynowych). Są to samodzielne dokumenty, które odzwierciedlają ruch towarów w obrębie firmy.
  • inwentaryzacja,
  • kompletacja – umożliwia produkcję towaru/ usługi w oparciu o zdefiniowane wcześniej receptury,
  • Rezerwacje Odbiorcy - dokumenty RO powodują zarezerwowanie towaru dla wybranego klienta. Na podstawie wystawionych rezerwacji możemy wystawić dokumenty sprzedażowe lub zamówić towar pod konkretną rezerwację,
  • Zamówienia u Dostawcy – na podstawie zamówienia można utworzyć dokumenty zakupowe (Faktura Zakupu, Przyjęcie Zewnętrzne),
  • rozbudowana karta towarowa – pozwala przypisać towar do wielu grup magazynowych oraz nadać mu specjalne atrybuty opisujące dany towar (w formie tekstowej, liczbowej lub graficznej),
  • obsługa opakowań kaucjonowanych, z możliwością fakturowania opakowań niezwróconych w terminie,
  • automatyczne generowanie faktury zakupu/sprzedaży na podstawie jednego lub kilku dokumentów PZ/WZ i odwrotnie,
  • współpraca z Comarch ERP e-Sklep – przesyłanie towarów wraz z opisami, zdjęciami i innymi atrybutami do witryny sklepu internetowego, stworzonego Comarch ERP ERP e-Sklep.

 

comarch erp optima - handel

 

 

 

Moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank umożliwia ujęcie wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej firmy, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań. Na podstawie danych zgromadzonych w module Kasa/Bank można wykonać szereg zestawień i raportów obrazujących w różnych przekrojach kondycję finansową firmy. Są to między innymi:

  • kalendarz planowanych płatności,
  • zestawienia dłużników i wierzycieli,
  • raport wpływów i wydatków wg kategorii przychodów i kosztów.

 

comarch erp optima - kasa/bank

 

 

Duża konkurencyjność na rynku MSP wymaga od przedsiębiorców wysokiej jakości obsługi klientów, szybkiego kojarzenia zdarzeń i gromadzenia informacji na temat otoczenia. Planowanie kontaktów, ewidencjonowanie przeprowadzonych spotkań, rozmów telefonicznych oraz przydzielanie zadań pracownikom, a także sprawny proces windykacji – to czynności konieczne, aby właściwie zarządzać kontaktami z klientami.

 

Potrzeby w zakresie CRM zależą od wielkości firmy, jak i specyfiki jej działania, dlatego moduł Comarch ERP Optima CRM obejmuje procesy o różnym zaawansowaniu:

  • rejestrację kontaktów z klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.),
  • harmonogramowanie zadań i rejestracja wykonanych czynności (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania, itd.),
  • ustalanie procedur obsługi klienta (stosowane np. przez biura rachunkowe),
  • faktury cykliczne – automatyczne generowanie wielu faktur dla wielu podmiotów, obsługę firmowe skrzynki poczty elektronicznej,
  • przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.

 

 

comarch erp optima - crm

 

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji: napisz lub zadzwoń.

Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00.


Jak rozpocząć pracę z programem?

 

  • Pobierz aktualną wersję programu Comarch ERP Optima z naszej strony internetowej - program w wersji demonstracyjnej będzie pracował do 60 dni.
  • Zainstaluj program na swoim komputerze wybierając moduły, które są częścią pakietu - testowo można zaznaczyć również dodatkowe moduły. Jeżeli nie masz zainstalowanego serwera Microsoft SQL, wybierz typ instalacji wraz z serwerem!
  • Po opłaceniu transakcji Allegro, otrzymasz od nas informacje pozwalające na zaprogramowanie Menadżera Licencji - program z trybu demonstracyjnego przejdzie w tryb pracy licencjonowanej. 

 

Uwaga: Przy składaniu zamówienia niezbędne jest podanie danych firmy, a w szczególności numeru NIP użytkownika programu (numeru NIP firmy). Licencja przypisana jest do konkretnego numeru NIP!

 

Informacje o formie płatności

  • przelew elektroniczny PayU
  • przelew zwykły
  • płatność przy odbiorze

 

W przypadku przelewu elektronicznego PayU za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia uznaje się datę zaksięgowania środków finansowych przez system PayU (zwykle następuje to niezwłocznie po dokonaniu zapłaty przez Kupującego).

W przypadku przelewu zwykłego za datę rozpoczęcia realizacji zamówienia uznaje się datę zaksięgowania środków finansowych na koncie bankowym Sprzedawcy (zwykle jest to dzień dokonania zapłaty lub następny dzień roboczy).

W przypadku niektórych towarów (np. zafiskalizowane drukarki i kasy fiskalne nie jest możliwa płatność przy odbiorze), ze względu na fakt, że urządzenia zafiskalizowane nie podlegają zwrotowi, a jedynie gwarancji).

 

Informacje o wysyłce

Oferowany przez nas towar wysyłany jest kurierem.

Zamówienia przyjęte w dni robocze (poniedziałek-piątek) do godziny 12.00 realizowane są w tym samym dniu.

Zamówienia przyjęte po godzinie 12.00 w dni robocze lub w dni wolne, realizowane są w kolejnym dniu roboczym.

 

Koszt wysyłki towaru wynosi 16 zł niezależnie od ilości zakupionego towaru, a w przypadku płatności przy odbiorze koszt wysyłki wynosi 24 zł, o ile w parametrach aukcji nie ustawiono opcji darmowej dostawy. 

Odbiór osobisty

Zamówiony towar można odebrać osobiście w naszym biurze handlowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

Adres biura: Mysłowice, ul Kołłątaja 8i. W przypadku odbioru osobistego nie doliczamy dodatkowych kosztów wysyłki ani opłat manipulacyjnych.

 

Faktura VAT

Do wszystkich transakcji wystawiana jest faktura VAT i/lub paragon.

 

Dane sprzedawcy

Alians Usługi Informatyczne Wojciech Gruszka

41-400 Mysłowice, ul.Kołłątaja 8i

NIP: 222[zasłonięte]007-09 REGON: 273[zasłonięte]260

tel.fax: 32-22-37-337, 32-22-37-421, 32-22-36-109 GSM: 607-[zasłonięte]-657

Bank: BZ WBK S.A. 86 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8090000 [zasłonięte] 790135