Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START
Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START to produkt dedykowany biurom rachunkowym, które świadczą swoje usługi dla firm i osób fizycznych prowadzących księgowość w sposób uproszczony (księga przychodów i rozchodów) oraz na zasadzie ewidencji ryczałtowej. Moduł Biuro Rachunkowe skutecznie usprawnia organizację pracy biura, dzięki zarządzaniu i kontroli zadań oraz ewidencji postępu procesu rozliczania klienta, narzędziu analizy rentowności obsługi klienta oraz efektywności pracowników. Obsługę baz danych klientów optymalizują operacje seryjne. Moduł Kasa/Bank usprawnia analizę i prognozowanie przepływów finansowych oraz ich windykację. Elektroniczna wymiana danych z bankiem przyspiesza proces rozliczeń płatności. Dodatkowo Użytkownik otrzymuje łatwy w obsłudze moduł fakturujący do prowadzenia sprzedaży usług własnych.
Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START to pakiet, który zawiera:
- moduł Księga Podatkowa
(w wersji dla biur rachunkowych),
- moduł Faktury,
- moduł Kasa/Bank,
- moduł Biuro Rachunkowe,
- 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
- komplet podręczników w formie elektronicznej,
- menedżer licencji (możliwe jest zabezpieczenie alternatywne w postaci fizycznego Klucza Zabezpieczającego MemoHASP USB w cenie 169,00 zł/szt netto).
|
|
Stała, 12-miesięczna opieka gwarancyjna producenta oprogramowania w postaci usługi Comarch Asysta to dodatkowa korzyść, dzięki której możesz liczyć na błyskawiczną i rzeczową pomoc producenta oraz masz prawo do użytkowania najnowszych wersji programów zaraz po udostępnieniu. Uzyskasz też dostęp do forum dyskusyjnego oraz internetowego Centrum Wiedzy Comarch.
Możliwości pakietu
Moduł Księga Podatkowa zapewnia możliwość:
- naliczenia zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rocznych oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
- możliwość agregowania danych z kilku działalności na jedną zaliczkę na PIT-36 lub PIT-36L,
- sporządzania deklaracji VAT-7 i VAT-UE oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
- księgowania do bufora,
- przeksięgowania zapisów z bufora do księgi,
- zamknięcia zapisów księgowych na dany dzień,
- sporządzania i księgowania spisu z natury.
Moduł Księga Podatkowa, współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, dzięki czemu procesy dekretacji dokumentów w księdze podatkowej bądź w ewidencji ryczałtowej zachodzą automatycznie.
Księga Podatkowa pozwala na prowadzenie:
- zapisów Księgi Przychodów i Rozchodów,
- rejestrów VAT,
- ewidencji dodatkowej,
- ewidencji wynagrodzeń,
- ewidencji przebiegu pojazdu,
- spisu z natury,
- naliczenia zaliczek na podatek dochodowy,
- sporządzenie deklaracji podatkowych.
Moduł Comarch ERP Optima Faktury to:
- Przyspieszenie pracy poprzez wykonywanie operacji seryjnych (zbiorcze zatwierdzanie i usuwanie oraz kopiowanie dokumentów),
- Szybki dostęp do informacji o bieżących cenach oferowanych towarów, dzięki możliwości tworzenia list towarów,
- Prosta ewidencja oferowanych towarów i usług dzięki możliwości szczegółowego opisywania cechami (atrybutami),
- Wystawianie faktur w cenach „od netto” dla innych podmiotów gospodarczych, lub „od brutto” dla klientów indywidualnych,
- Prowadzenie nieograniczonej listy cech jednego towaru lub usługi w dowolnej walucie,
- Definiowanie warunków handlowych (cen, limitów kredytowych, rabatów) indywidualnie dla każdego kontrahenta,
- Dowolne modyfikowanie wyglądu graficznego faktur, m.in. układ kolumn, nagłówek faktury, logo firmy.
Wykorzystując moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank zyskujesz możliwości:
- Kontrolowania przepływów środków pieniężnych – raporty przeszłych oraz planowanych wpływów i wydatków w przyszłości,
- Prowadzenia preliminarza płatności w firmie – informacje na ten temat to wszystkie planowane spłaty należności i zobowiązań, daty płatności podatków, spłat rat kredytów (preliminarz płatności doskonale wspiera podejmowanie decyzji finansowych),
- Monitorowania rozliczeń z dłużnikami i wierzycielami – bez problemu uzyskasz wieloprzekrojowe zestawienia dotyczące niezrealizowanych płatności, listy największych dłużników i wierzycieli czy zaległości według typów dokumentów,
- Łatwego wyliczenia zysku, kosztów i inwestycji firmy – wyliczenia pokazują rozkład kosztów i przychodów, a także wielkość nakładów ponoszonych na inwestycje.
Moduł Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe umożliwia
- Wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura,
- Wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracje,
- Możliwość wysyłania i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych,
- Sprawdzenie etapów prac związanych z Klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów,
- Integrację modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów,
- Rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego dla danego klienta,
- Przygotowania wielu raportów dla wskazanych baz klientów,
- Wykonanie czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.
Cena zakupu jest ceną brutto za pakiet licencji na pierwsze stanowisko. Zawsze wystawiamy fakturę VAT. Zamówienie licencji dla kolejnych stanowisk i dodatkowe moduły wymagają uprzedniego poinformowania telefonicznego.
Pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START może być zakupiony wyłącznie jako pierwszy zakup oprogramowania Optima.
Przetestuj bezpłatnie oprogramowanie w wersji Demo. Dowiedz się więcej: tel. 535-[zasłonięte]-505.