Comarch ERP OPTIMA Doradca Podatkowy START to produkt dedykowany biurom rachunkowym, które świadczą swoje usługi dla firm i osób fizycznych prowadzących księgowość w sposób uproszczony (księga przychodów i rozchodów) oraz na zasadzie ewidencji ryczałtowej. Moduł Biuro Rachunkowe skutecznie usprawnia organizację pracy biura, dzięki zarządzaniu i kontroli zadań oraz ewidencji postępu procesu rozliczania klienta, narzędziu analizy rentowności obsługi klienta oraz efektywności pracowników. Obsługę baz danych klientów optymalizują operacje seryjne. Moduł Kasa/Bank usprawnia analizę i prognozowanie przepływów finansowych oraz ich windykację. Elektroniczna wymiana danych z bankiem przyspiesza proces rozliczeń płatności. Dodatkowo Użytkownik otrzymuje łatwy w obsłudze moduł fakturujący do prowadzenia sprzedaży usług własnych.
Comarch ERP OPTIMA Doradca Podatkowy START zawiera:
- moduł Księga Podatkowa w wersji dla biur rachunkowych,
- moduł Faktury,
- moduł Kasa/Bank,
- moduł Biuro Rachunkowe,
- 12 miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
- komplet podręczników w formie elektronicznej,
- moduł zabezpieczający MemoHasp na USB.
Pakiet jest ofertą promocyjną i nie łączy się z innymi promocjami. Zakup jak i rozszerzanie instalacji są zgodne z zasadami opisanymi w aktualnym Cenniku Comarch ERP OPTIMA, dostępnym na internetowych stronach Comarch.
W przypadku pytań skontaktuj się pod numerem telefonu, lub e-mailem podanym w opisie aukcji: ( od poniedziałku do piątku w godz. 9-17)
WDROŻENIE
Dodatkowo nasza firma oferuje kompleksowe wdrożenie (usługi doradcze z zakresu proponowanych rozwiązań, analiza wdrożenia, wdrożenie systemu i przeszkolenie personelu oraz opiekę serwisową).
Aby uzyskać szczegółowe informacje oraz koszty wdrożenia prosimy o kontakt telefoniczny 32 [zasłonięte] 50, 660 [zasłonięte] 899 lub e-mail: [zasłonięte]@gtech.com.pl
GRATIS
60 min darmowej konsultacji telefonicznej dotyczącej instalacji i uruchomienia programu.
UWAGA: Oferta tylko dla firm!